4. Myśli...

483 36 26
                                    

[Todoroki POV]

W tamtym momencie chciałem tylko jednego... przytulic się do niego i wbić się w jego cudowne usta... ale wiedziałem że nie mogę tego zrobić. Jeszcze nie, kiedyś napewno...

Szliśmy obok siebie w kierunku dormitoriów powolnym krokiem. Czemu nie moge go chociaż złapać za rękę!? A no tak... boje sie... boje sie jego reakcji... nie chcę go stracić, nawet jeżeli do końca życia mieli byśmy być przyjaciółmi. Tak. Postanowiłem, kiedyś mu powiem. Nie teraz, nie za tydzień... może za rok?

- Todoroki-kun? Słuchasz mnie w ogóle? - z rozmyśleń wyrwał mnie jego cudny głos. Najwyraźniej coś wcześniej do mnie mówił a ja jak ten debil nawet nie słuchałem,

- Hm? Przepraszam Izuku, zamyśliłem się - spojrzałem na niego z zakłopotaniem na twarzy

- ... Powiedziałeś do mnie Izuku prawda? - zdziwił się brokułek - t-trochę dziwnie... zawsze mówiłeś mi po n-nazwisku - zatrzymaliśmy się a on spojrzał w moje oczy z lekkim zawstydzieniem

- P-przepraszam! Nie chciałem żeby wyszło tak niezręcznie! - odwróciłem wzrok, na świętego All Mighta! Jak mogłem tak zepsuć!

- Nie ma sprawy! - Deku odparł z uśmiechem na twarzy - W takim razie będę mówić do ciebie Shoto, oki?

- Ok...

Dalej szliśmy w zupełnej ciszy. Nie była to niezreczna cisza jak poprzednio. Była to całkiem przyjemna cisza.
Izuku i ja szliśmy obok siebie z uśmiechami na twarzach.

Zanim się zorientowaliśmy stalismy już przed dormitorium klasy 1-A. Weszliśmy do środka jak gdyby nigdy nic. Na nasze nieszczęście, większość klasy siedziała w wspólnym salonie. Naturalnie gdy weszlismy wszystkie oczy były skierowane na nas.
Dopiero teraz ogarnąłem że się rumienie... !? Pobiegłem szybko w kierunku schodów, aby udać się do swojego pokoju. Inni patrzyli się na mnie jak by diabeł we mnie wstąpił, co pewnie tak wyglądało. Wbiegłem do swojego pokoju i nie wyszedłbym z niego gdy by tylko...



























\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Muahahahhaahgahaga jestem złym polsatem 😈👑 Nie ma tak pięknie 😏✨
To co? Do następnego rozdziału nie? 💓
~Patisiątko (wtf xD)

Ta wiem znowu krótki rozdział :,)

[320 słów]

Bajuu✨💓

🌿 |TodoDeku| To tylko przyjaźń ~ 🌿Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz