Roseden:
Yatağa doğru döndüğümde beni gördüklerim şok etmişti.beyaz çarşafın üzerinde bir kahvaltı ve bir not vardı.
Notta bunlar yazıyordu"Rose sana yalan söylemek istemiyorum ama geçmişte yaşadıklarım yüzünden beni suçlayamazsın her ne kadar birbirimizden hoşlanmasakta bu tatil süresinde kimseyi üzmeye hakkımız yok.
Beni görmek istemediğini düşündüğüm için kahvaltıyı odana bıraktım pastanede görüşürüz."Jimini kırmışmıydım yani ama oda beni kırmıştı.Ahhhg neyse bence her şeyi akışına bırakmam gerek.
Bu cümleleri gördükten sonra kahvaltı yemek iğrenç hissedirecekti o yüzden kahvaltıları masaya koydum ve duş almak için banyoya girdim.
Banyodan çıktığımda saat 12.00 olmuştu ve telefonumda 20 cevapsız arama vardı tahmin ettiğiniz üzere beni arayan kişi lisaydı.
"gene ne oldu Lisa"
"Kızım biz denize geldik jiminde senide aradık açmadınız j hopede rahat bırakın onları diyince kendimiz gittik ama istersen gel"
"Eee şey ben banyodan çıktım jimin yemekhaneye indi bosverin gelmeyeceğim şimdi öğlen pastenede buluşuruz"
"Okeyy kuzum ben kapatıyorum jungkook yapma"
"Bay bay alfkakwkw"
Gülsemde jimin için endişelenmiştim ve hemen jimini aradım.
Jimin 4 kere aramamı meşgule çevirdikten sonra konuşmayı kabul etcekmiş gibi telefonunu açtı.
"Alo"
"Jimin nerdesin"
"Beni merak etme"
"Ya saçma salak konuşma nerdesin şöyle"
"Beni görmek istemezsin diye düşünüyorum"
"Sorduğuma göre istiyorum hem sen demedin mi birbirimizi sevmesek bile belli etmicez diye"
"Tamam gel lobide kızları izliyorum "
"Sakın bir yere gitme geliyorum"
"Tamammmm be"
Alel acele üstüme bir elbise geçirip Saçlarımı taradım ve telefonumu alarak dışarı çıktım.Evet jimin oradaydı ama napıyordu o doğrumu görüyorum.
Evet Rose dogru görüyorsun jimin içeceğini öperken selfie çekiyordu."jimin"
"Ayh Rose Sen mi geldin"
"Evet anan geldi hadi eve"
"Ben acıktım"
"O yüzdenmi içeceğini öpüyorsun"
"Hadi yemek yemeye gidelim "
"Of tamam"
Jimin içeceğini bırakınca yemek haneye gelip patates püresi ve izmit köftesi almaya karar verdik.ve herhangi bir masaya oturduk.
Hızla yemeği yemeye başladım
"Yavaş ye boğulcan"
"Acıktım"
"Sanırsın sabahtan beri aç"
"Tabi kahvaltı etmedim "
"NİYE?"
"Canım istemedi"
"Malmısın senin hastalığın var"
"Hastalığım bazı insanlar beni üzünce çıkıyor mesela dün gibi"
"Tamam Rose napıyorsan yap"Yemekhanede yemeğimizi yiyip kalmıştık .Saat 14.30 du bizimkiler pastaneye yavaş yavaş dökülürdü.
Pastane havuzun başında olduğu için üstümde sıkıntı yoktu.jiminde yanımdaydı ama konuşmuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELL SONG 🔥
Fiksi PenggemarCehennem miydi bizi cennete çeviren ? Yoksa bizim aşkımız mıydı ..... (Başlıkla hikâyenin fazla benzer yanı yoktur) SHİPLER ; (JİROSE,LİZKOOK,YOONNİE,JİNSOO) Kurgu hiç bir şekilde kopya edilmemiştir sadece önceki kitabımda bir kaç gizli spoiler v...