~11~

798 66 120
                                    

Hayır bunu okuyamazdın dimi jungkook?

Jungkook: Gençler evet rosenin sakladığı şey, yani benim tahminim üzere aramızdan birinden hoşlanıyor .Kanıtın ise bu mesajdır.
"............."

Jungkook beni herkesin yanında rezil etmişti.Rencide olmuştum ve kırılmıştım.

Bu kalan 1.aylık süreçte herkes benden nefret edecekti.Hızla piknikteki ormana doğru ilerlemeye başladım.
Arkamdan sesler duyduğumda
"Sakin peşimden gelmeyin" diye bağırmıştım

Jiminden:

Çocuklar ben gizlice yanına gidicem ve "Jungkook sen gerçekten kötü bir insansın!"

Genel:

Yoongi:Birinden hoşlansa bile neden söylersin ki onun kankasısın

Tae:Belkide senden hoşlanıyordu.İnsanların hislerine zarar vermek hoş bişey değil

Lisa: Eğer benden hoşlanıyorsan şuan her şeyi dediğin gibi bana anlatırdın belki şuan başka şekilde olurduk !

Jisoo:Hey çocuklar bir sorunmu var ve chaeyoung nerede?

Namjoon:Ben size sonra anlatırım jisoo

Jennie:Senin bu kadar kötü olduğunu düşünmüyordum jk gerçekten kötüsün

Jk:Hadi ama şimdi tüm suçlu ben mi oldum.

Jiminden devam:

"Rose dur kaçma"

"N oldu j -jiminn"

"Bak sakın kendini bunun için üzme senin hastalığın var"

"Buraya sadece hastalığım için geldin dimi? benden artık nefret edecekler"

"Ben etmeyeceğim"

"Ne"

"Diyorum ki rose herkes senden nefret etsede ben etmeyeceğim kalbin temiz bir insansın ve hiçbir şeyi art niyetli yapmadığını biliyorum "

"Emin ol jimin herkes gibi sende benden nefret edeceksin bak sana bile burdayken neler yaşattım başta olduğu gibi ol nefret et benden cehennem olarak kalayım bırak beni"

"Bak Rose geçmişinde neler yaşadın bilmiyorum ama emin ol benimkide senin kadar karışık belki mezun olana kadar yada sen ne kadar istersen arkadaş olarak kalalım konuşuruz dertleşiriz en azından birbirimize destek oluruz olmaz mı?"

"Olmaz jimin ben şimdi napıcam diğerlerinin yüzüne nasıl bakıcam"

"Bak Rose sana bir soru soracağım ve tüm dürüstlüğün ile cevaplamanı istiyorum."

"T-tamam"

"Jungkooku seviyormusun?"

"Hayır "

"Eminsin değilmi?"

"Ben bu gruptaki herkesi kardeşim gözüyle seviyorum jimin ve Lisa ile jk yakışıyorum bunları sorman bile aptalca"

"Peki sana inanıyorum o zaman hadi gel"

Rosenin elini tutmuş yanağına bir öpücük bırakmıştım,Ama gerçekten ihtiyacı vardı jk ve ben fazla üstüne gitmiş olabilirdik o yüzden ona destek olmalıydım.

Jimin: Gençler hadi otele geri dönelim akşam güzelce konuşalım olurmu?

Kimse rosenin üstüne gitmek istemiyeceği için bu fikri onaylamıştı.

*****************

Jimin:Yani olanlarda rose nin bir suçu yoktu  JK sadece yanlış anlamış

Jennie:Zaten amacının JK ile sevgili olmasını sağlamaktı dimi rose

Rose:Evet...

Jungkook:Senden özür dilerim rose seni yanlış anladım

Yoongi:Yani kimse hamile değilmi of amk

Jennie:Sen amcamı olmak istiyon Yoongi wşdşalw

Yoongi:Hayır Baba olmak istiyom

Lisa:Çüşşş amk iağaşaşş

JK:lisa havuz başına gitmek ister misin?

Lisa:Şeyh olabilir

Yoongi:Karı gel bizde gidek

Jennie:Geldim ağaammm

Jin:jisoo yemek alakmı

Jisoo:Evet ya canım danone çekti

Roseden

Herkes gittiğinde jimine döndüm,

"Sen aslında iyi bir insansın"

"Fark ettiğine sevindim"

"Peki benden hâlâ nefret ediyor musun jimin"

"Bu soruyu bir daha sorma hazır olduğumda ben yanıtlayacağım rose"

"Sen bana değer vermesende ben sana veriyorum jimin"

Dediklerimin şokunu yaşarken uykunun verdiği ağırlık ile başımı jimine yasladım. hatırladığım son şey jiminin saçlarımı öperek iç çekmesiydi......

Öncelikle gelen mesajlara bakamadığım için üzgünüm

Ve 1 hafta yoktum bundan sonra daha az çevrimiçi olacağım

Ama elimden geldiğince girmeye çalışacağım 💝🍀

Sizleri seviyorum bıçıslar😘

HELL SONG 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin