Sen

33 1 1
                                    

V noci jsem měl sen. U nás polokrevných to může být i znamení. Seděli tři lidé u ohně poblíž města New York. Jeden řekl přátelé Kronos je mrtev, ale to nás nezastaví zničit Olymp. Ostatní dva kývly, ale jeden váhavě. Zeptal se jak to chceš udělat Logane? Týfona už nemáme. A ještě k tomu ta Athénina dcera co navrhovala Olymp to určitě nějak zabezpecila. Mám plán. Ozval se třetí. Logan bude hrát bo...... NEVYSLOVUJ TO SLOVO! Zařval Logan.
Bude hrát boha rychle řekl. Čeho prosím tě? Ptal se Logan. Krveprolití řekl Prométheus. Potom můj sen skončil. Protože mi na dveře bušilo něco tvrdého. Vzal jsem si Anakulmos, a pomalu otevrel.
Nazdar šéfe,  hipokaimové mají problémy. Ztratili se ve vraku lodi Princezny Andromedy. Klidně vás tam hodím šéfe. Tak jo Blackjacku. Ale musím se vrátit do rána. Souhlasím šéfe. Dostanu příděl sena? Jo i s cukrem. Řekl jsem. Tak jo Blackjacku letíme, ale rychle.
Dleteli jsme k Princezně Andromedě. Skočil jsem do vody a plaval. ( Jak neobvyklé, že? :D) Konečně jsem našel prvními. Plul jsem s ním dál do lodě. Po asi dvaceti minutách jsme našli druhého. Po věděli mi, že už zbývá jen jeden. Pluli jsme dál asi tak deset minut a našli jsme hipokaima v kuchyni. Vypluly jsme z lodě a já Plul rovnou za Blackjackem. Nasedl jsem a letěli do tábora. Když jsem přistál šel jsem pro Anabeth. Už na mě čekala. Suselo ji to. Měla oranžové triko táborů polokrevných a šortky. Víte šíleně ji miluji. Ahoj chaluhový mozečku. Po vyprávěl jsem jí můj sen. Navrhla abych se stavil za Cheirónem. Sedl jsem si ke svému stolu. A sám pojedl. Po snídani jsem se vydal za Cheirónem. Vypověděl jsem mu svůj sen. Pokyval nad tím hlavou, a řekl toho jsem se bál. Percy.

Percy Jackson - nový bůhKde žijí příběhy. Začni objevovat