INFOS
Y/N 23 yaşında ve Tıp okuyor. Okuduğu okul çok büyük ve kalabalık. Babası okulun müdürü ama yine de diğer öğrencilerden bir farkı yok hiç kimsenin gözünde sadece birisinin dışında ... Adı Suga . Aynı sınıftalar ve yAkIN aRkaDAşLaR . Tabi Suga aslında çok farklı şeyler düşünüyor . Bu arada bu olaylar Türkiye de geçiyor Suga Koreli ama eğitim için buraya gelmiş. (Farkındayım biraz saçma olduu) Y/N yarı Türk yarı Kore'li . 42 kilo tatlı, cool ve seksi..'
Y/N'den
Her gün gittiğim yolda bugün biraz daha üzgün ilerliyodum . Sebebini bende bilmiyorum , her zamanki gibi .. Genelde yaşadığım şeylerin sebebini bilmem yaşarım ve düşünürüm diğerlerinin benim için almış olduğu kararlar hep yön verir hayatıma ... Bundan sonra sanırım babama 'hayır' diyeceğim .
Yol biraz karanlıktı aslında sabahın körü ama ara sokağın etrafındaki binalar sokağa gün ışığı girmesini engelliyor ama bu sokağı seviyorum . Hep gözlerden uzak , insanların süslediği o bir sürü şeyler gibi değil yıkık binaları hep sevmişimdir zaten, benim için ayrı bi anısı var ama şimdi değil sonra anlatacağım ... Bu sokakta daha önce kimseyi görmemiştim ama bu sefer ... Bu sefer altı tane birbirinden yakışıklı çocuk gördüm tabi biraz karanlık tiplerdi orası ayrı mesele daha sonra arkalarında birini daha gördüm . Yedi kişilermiş .. Bu , bu Suga ! (DEĞİL) Bu Suga demek isterdim bu sınıftan BERKE gurubun TAŞ çocuğu adı Jimin'miş şimdi öğrendim o , o çok yakışıklıydı. Berkeye yumruk attı ve ben Jimin in açılan karın kaslarına dalmışken bi an toparlanıp yanlarına gittim . Kick Boks ve Teak Wando eğitimi aldığım için kendime güvenirdim nerde olursam olayım.
'meraba ben Y/N ! Acaba napıyorsunuz ?' dedim biraz hayat dolu bir bücür gibi görünmeye çalıştım her ne kadar yaşım buna izin vermesede. Pisikopat sadist Jimin birazda sürtüklük ve yavşaklık var işin içinde bana döndü ve 'merhaba küçük hanım bişey yapmıyoruz ARKADAŞLA oyun oynuyorum' dedi cümlesi burda bitmemişti çok kısık sesle yakında seninlede oynayacağız sanırım dedi. bir an 'ne ?!' dedim . Jimin bozuntuya vermemişti 'oyun oynuyoruz' dedi aslında bu dediği şey hoşuma gitmişti kim istemezdi ki böylesine yakışıklı bi çocuğun kendisine sarkantılık etmesini . Birden neden böyle dedim bilmiyorum ama 'banada göstersenize şu oyunu' dedim Berke'yi kurtarmak için hee anlatmayı unuttum . Berke benim eski sevgilim di yıkık binaları sevmemin nedeni ise şuydu birbirimize aynı anda burda aşkımızı itiraf etmiştik . O sıralar çok utangaçtım bazı psikolojik tedaviler sonrasında iyileştim , sayılır yani biraz ,hala utangaçım , önemli konuşmalar sırasında hala çok heyecanlanıp kekelerim . Neyse işte ben o zamanlar sadece Berke nin yanında rahat olabiliyordum o beni rahatlatıyodu. Onunla ayrılma sebebimiz ikimizinde aşk sandığı şey lisedeki ergenlik heyecanıymış sanırım ,ayrıldıktan sonra hiç ağlamadım bu konuyla ilgili ,yani zaten onunla ArKaDaŞTıK ..