PART IV

7 1 3
                                    

   En son Y/N nin saçlarını okşuyodum daha sonrasını bilmiyorum . Sabah uyandığımda hala aynı koltukta aynı kadınla aynı pozisyondaydım değişen tek şey üzerimizde batteniye olmasıydı .

   Gözlerimle telefonumu aradım hafifçe eğilerek onu aldım ve baktım tam 46 cevapsız arama tam o zaman telefon yine çaldı şükür sessizdeydi 46 cevapsız çağrının sahibi ChimChim beni yine arıyodu .

   Açtım, sesi o kadar boğuk ve kötü geliyodu ki ne kadar korktuğunu anladım. O aslında bu kadar kolay endişelenmez , korkmaz ama konu ben olduğumda o konu o olduğunda ben , ikimizinde gözü dünyayı görmez .

   Şu an odamızın halini düşünebiliyorum. Kesin dağıtmıştır . Sinirlendiği zaman kendini kaybeder ve korkunç birine döner onu ancak bazı şeyler sakinleştirir.

   Alo dedim sessizce . Çok kısık sesle benim bile zor duyduğum bi sesle 'a-alo' dedi .' Alo benim Jimin noldu niye bu kadar fazla aradın' dedim . Bir an çıldırdı görmekten en fazla zevk aldığım gibi delirdi.

   Delirdiğinde gözlerime bakardı ona sarılmak için fırsat vermiş olurdu anı kaçırmayıp hemen sımsıkı sarardım onu . Ancak öyle sakinleşirdi . 'sen nerdesin sabahtan beri he nerdesin seni ne kadar merak ettim haberin var mı ? Konuş ! He ? Nerdesin ? Hangi cehennemdesin acaba ? ' 'sakin ol' diyebildim boğazım kurumuştu .

   Biz birbirimize söz vermiştik her ne olursa olsun kavgada etsek birbirimizin telefonlarını açacağımıza söz vermiştik . Ahh Tanrım . 'Haklısın Jimin hem de çok biliyorum ama uyuyordum ve telefonum sessizdeymiş . Ben ben çok özür dilerim . Lütfen beni affet bidaha asla böyle birşey olmayacak lüften Jimin .' Jimin lütfen dememe dayanamazdı .

   'Bana bak bidaha olursa gerçekten bozuşuruz ona göre' dedi 'tamam' dedim 'nerdesin' dedi Y/N lerde olduğumu söyleyince bir an duraksadı ve 'nasıl yani daha ilk geceden yaptınız mı lan ohaa çüş hıza bak amk yavaş lan yavaş hızınız saatte 500 kilometre beni solladın lan resmen yuhh ' 'oha Jimin ne kadar fesatsın ahh seni seviyorum hep böyle ol sadece koltukta birlikte uyuya kalmışız o kadar başka bir şey olmadı bilene ! Oh hey kapatmalıyım dostum o uyanmak üzere görüşürüz 2 saate falan gelirim sanırım yazarım sana ' . Telefonu kapatınca Y/N 'kiminle nerde neden iki saat içinde buluşacaksın bana telefonunu ver' dedi uzattım .

  Y/N den

   Telefonu direkt uzattı. Telefonunu aldım , baktım Jiminle konuşmuştu 'ayhh yerim ben senii . Bi dakka neden buluşacaksınız ki' Suga 'Özel bi sebebi yok aramış duymamışım merak etmiş işte.' 'Okeyy'. Tam biz flörtleşmeye başlamıştık ki abim merdivenden indi bize iyi uyuyup uyumadığımızı sordu.

   Bir an ben utandım amk. Arsız, terbiyesiz. Kardeşi burda bi herifle uyuyacak bizimki nasıl uyudunuz diyecek saf işte.

   Ben bunları düşünürken Suga'nın yanakları çoktan kızarmıştı. 'ahh Suga yapma benden utanmanıza gerek yok ! Ben bunların hepsini yaşadım' dedi ve göz kırptı . Suga iyice yerin dibine girmişti .

   Abim gidince ona sarıldım ve aynen şöyle dedim ' merak etme abim seni rahatlatmaya çalışıyordu . Bizim sadece uyuduğumuzu biliyo o bize güveniyo ' Suga rahatlamıştı . Onun o mükemmel dudaklarına hafif küçük bir buse kondurdum ve ayağa kalktım . Abime odamın yerini sordum gösterdi ve odaya vardığımda tam benim zevkine göre tasarlanmıştı . Bunu Suga 'nın yaptığına eminim hemde adım gibi .

   Duşa girdikten sonra üzerime rahat birşeyler giyindim ve odadan çıktım . Saçlarımı makineyle kurutmayı sevmezdim . Hatta nefret ederdim bence doğal şekilde kuruması en güzeli . Aşağı ıslak saçımla indim üzerimde bacaklarımın inceliğini dahada ortaya çıkaran siyah bir kot pantolon vardı . Üzerine ise beyaz bol bir tişört giyip pantolonumla birleştirdim.

   Aşağı inince üzerime Suga nın bana bol gelen siyah hırkasını aldım . Abimler kahvaltıyı hazırlamış sofrayı kuruyolardı . Yanlarına gittim tam yanyana çalışıyorlardı ikisine birden sarıldım benim hayatımda asla
vazgeçmeyeceğim üç şeyden ikisi yanyanalardı ne kadar müthiş . Hee tabi üçüncüsü çikolata . İki adet mükemmeliyet abidesi yanyana gelmiş mükemmel şeyler yapıyorlardı hemde benim için ne kadar harika .

HIXLI GEÇİŞ
İKİ HAFTA AFTER
😉
.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FEUERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin