4

170 21 2
                                    

Mark'ın çişli suratı

Son su bükücü

-Jinyoung?

Jinyoung

-Bambam?

Mark

-Mark?

Jinyoung

-😑

Mark

-🤷‍♀️

Youngjae

-Jackson neden kahvaltı için yanımıza gelmedi bugün?

Son su bükücü

-Hah bende tam onu soracaktım.Jinyoung Jackson'ı gerçekten öldürdün mü çünkü odasında yok?

Jinyoung

-Bilmem ben dövdükten sonra arkama bakmadan giderim.

Lider JB

-Öldürse orada kalırdı bu ortadan kaybolmuş.

Youngjae

-Ya gömdüyse? Jinyoung'un yanında sadece Yugyeom vardı ve nedense onunda hiç sesi çıkmıyor?

Mal Maknae

-Hayatımın baharında bir cinayete karışacak kadar salak değilim.

Mark

-Hayır öylesin adın bile 'mal maknae'

Mal Maknae

-Ama salak değilim!?

Son su bükücü

-Ne fark eder?

Lider JB

-Durun eğer ortada bir cinayet varsa burada sadece Jinyoung ve Yugyeom değil herkes şüphelidir.Youngjae sabah seni biri ile hararetli konuşurken duymuştum. Kiminle konuşuyordun?

Mark

-Uuuu birileri fena yakalanmış.

Mal maknae

-Sen hiç konuşma bence. Bende seni bu sabah hızlı ve acemi bir şekilde lavaboda ellerini ve üzerini temizlemeye çalışırken gördüm.

Jinyoung

-Peki Yugyeom öyleyse sana bir sorum var.Sabah herkes uyurken sen neden dışarı çıktın?

Youngjae

-Öncelikle sabah annem ile konuşuyordum çünkü yurtdışına çıkacaktı ve geç kalmıştı.Peki sen Jaebum sabah saat 4 gibi mutfakta neden bıçak temizliyordun?


Son su bükücü

-😱😱

Lider JB

-Tamam itiraf ediyorum.Siz uyurken sürekli mutfakta yemek yapıp yiyorum.

Youngjae

-Neden evde yiyecek kıtlığı yaşanıyor anlaşıldı.

Got7 Whatsapp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin