Sabah kapının çalmasıyla uyandım.Temizlikçi hanımdı!
-Merhaba!nasılsınız??
Kadın bana bakış attı sonra gülümsedi.
-merhaba!iyiyim sağol siz nasılsınız?
-iyiyim sağolun!adınız nedir?
-b,benim mi?Merve!
-tamam Merve hanım ben 5 dakika bir giyinip çıkıyorum.
-peki Jessica hanım.
Üstüme kazak ve siyah pantolon giydim ve siyah konverslerimi.Çantamda çok Kıyafet yoktu ondan yeni Kıyafet almam gerekiyordu.çantamı boşaltıp gittim.Aç değildim ama susamıştım.Yine aynı kafeye gittim yine kahve söyledim.Kulaklığımı takıp Destiny's child'ın Say My Name'i açtım.
Kahvemi Oliver getirdi.Yanıma oturdu"selam"cevap vermedim."seni dün üzdüysem özür dilerim"duymazdan geldim.
-Peki o zaman görüşürüz Jessica !
Ayağa kalkıp gitti,kahvemi bitirince kasadaki kadına 6 lira verdim.Kolay gelsin diyip gittim.Derin bir nefes alıp verdim.Şimdi galleria alışveriş merkezine gidicem yürümeye başladım son ses müzik dinliyordum.MUSIC ON WORLD OFF !Galleria'ya vardığımda yağmur yapmaya başlamıştı çok iyi bir zamanlamaydı...Paramın yarısını bitirmiştim şimdi tek kalan şey iş bulmaktı.acıkmıştım,little ceasera gidip pizza yedim.sonra iş bulmak için restoranları dolaştım...
"Ah önüne baksana öküz!!
"Pardon!Jessica?"
"İris?"
"Kız sen nerdesin?Baban na..."
"Babam hakkında konuşmasak!"
"Peki!Birşey sorcam çay içmeye gidelim mi?"
"Olur"
Iris eskiden en iyi arkadaşımdı,herşeyimi bilirdi,babamıda...
4 YIL ÖNCE
"Iris sana birşey söylemem gerek ama söylersen hiç kimseye söyleme"
"Söyle!"
"Babam beni...beni dövüyor!"
"Ne!"
"Eskiden annemide dövüyordu lütfen lütfen hiçkimseye söyleme"
"Nasıl söylemiyim baban tehlikeli bir adam babama söyliyim izin ver"
"B,baban polis!saçmalama iris söylersen seninle birdaha konuşmam"
"Özür dilerim ama ben bunu,ben bunu yapamam"
"Iris dur !İRRİİSSS !!"
Iris o akşam babasına söyledi sonraki akşam irisin babası bizim eve geldi babamla konuştu sonra benimle irisle görüşmemizi yasakladı.Taşınıyorlarmış,İzmir tehlikeliymiş insanlar iyi değilmiş.
O günden sonra ne arkadaşım vardı nede mutluluk...
....................
Irisle küçük bir cafede otuduk saatlerce konuştuk.Geç olmuştu İris bana ben ona numaralarımızı verdik.Yarın yine buluşacaktık babası artık hayatına karışmıyormuş o hariç herşey aynıydı hala en iyi arkadaştık.İrisle oturduğumuz cafede işçi aranıyordu,bende iş için sordum ve beni işe aldılar.Çok mutluydum Salı Perşembe ve pazar günleri çalışıyor olacağım😬😬Otele vardığımda Merve hanım bana kurabiye bırakmıştı.Çok tatlı bir kadındı Merve hanım.Kapım çaldı kim olduğunu bilmiyordum kapıyı açtığımda önümde kapıcı vardı"bayan Jessica size bir mektup geldi""ah teşekkürler"dedim ve kapımı kapadım kapıyı kilitleyip pencerenin başina geçtim mektubu açtım ve mektubun kimden olduğuna baktım.Oliverdandı!
"Sabah beni takmadın.Neden?Seni Salı akşam üzdüysem özür dilerim ama tek başına gidiyordun ve başına birşey gelebilirdi..."Devamını okumadım çünkü sinirlendim ve çöpe attım çocukla yeni tanıştım,tanıştım bile değil adını ve nerede çalıştığını biliyorum😕onu sevmiyordum bile,aldığım kıyafetleri tek tek deneyip katladım sonra dolaba koydum aynada kendime baktım kolumdaki morarmalar gitmek üzereydi ama morarmalar fiziğimi değiştirmezdi,inceydim ama çirkindim.Üstüme pijamalarımı giydim saçlarımı tarayıp dişlerimi fırçaladım annemle fotoğrafıma bakıp biraz ağladıktan sonra uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben ve aşık olmak !
RomanceYağmurun sesiyle uyandım kolum yine morarmıştı.Acı içindeydim.uyumak işime yarayacağını düşünerek uyudum.Sabah zilin çalmasıyla uyandım hala acı içindeydim,hızlıca ayağa Kalkıp Üstüme babamın montunu giydim.Kapıyı açtığımda karşıma yine bir adam çık...