prolog

391 29 45
                                    

"Tanrı sana geri dönme şansını sunsaydı, kabul eder miydin, Krystal?"

Sorduğu soru kalbini hızlandırırken, yıllar önce ruhunu avuçlarının arasına bıraktığı kadın yürümeyi kesmişti. Krystal, arkasına dönmeyi istemiyordu fakat yine de sevdiği adamın kokusunu son bir kez duyabilme isteğini bastıramamıştı. Adımlarını geldiği yöne doğru çevirdi.

İnce parmaklarını, genç adamın yanağına hafifçe sürttüğünde; dudaklarının kenarlarındaki iki küçük çukurun belirginleşmesine sebep olmuştu. Gözleri umutla parlarken, "Biliyordum," diye fısıldadı, Kim Jongin.

Krystal, onun gülümseyişine karşılık vermek yerine; elini yavaşça geri çekerek adamın sevinç dolu bakışlarının yüzünde donmasına sebep olmuştu.

"Bilmiyorsun," dedi kısılan sesi ile. Boğazına bir yumru oturmuştu. Sol gözünden feryat eden bir inci, dudaklarının üzerinde can buldu. Tuzlu su çatlamış dudaklarını yakmıştı, ancak umursamadan konuşmaya devam etti. "Tanrı dahi benden sana dönmemi istese; geri dönmem, Jongin."

Kadının cevabının ardından sokak lambasının loş ışığının aydınlattığı iki bedene yabancı bir kahkaha duyulmuştu.

"Sana söylemiştim!" diye bağırmıştı Kim Jennie, nefretle. "Sana benden ayrıldığında mutlu olamazsın demiştim Jongin!"

Genç adam gözlerini sıkıca yumarak kalbinin acısının hafiflemesini umarken, kulaklarına dolan kadifemsi ses onu gerçek dünyaya döndürmüştü.

"Ama eğer bana kendi kitabımı anlattığın güne dönmek isteyip istemediğimi sorsaydın," diye fısıldamıştı kadın, Jennie'nin duymasına izin vermeyerek. "O zaman evet derdim, Kai. Seni tanıdığım güne dönmeyi isterdim."

Topuklu ayakkabıların, kaldırım taşlarında çıkardığı tok ses giderek azalırken gözlerini aralamıştı genç adam.

"Rüyalar yavaş gelir ve hızlı gider," diye haykırmıştı boş sokakta. Onları bir araya getiren kitabın son cümleleriydi bunlar. "Aşk yavaşça gelir ve hızla biter."

Krystal durmamıştı.

Artık ne sevdiği adam ne de kendi yazdığı son onu durdurabilirdi. Hikâyeleri, kadının yazdığı finalden daha hüzünlü bitmişti.

🎞

İlk bölüm hazır, şöyle birkaç okuyucusu olsun hemen paylaşacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk bölüm hazır, şöyle birkaç okuyucusu olsun hemen paylaşacağım. Ve bu kurgu, beni her zaman destekleyen en yakın arkadaşlarıma ithaf exolis glorywn kpopangeljimin 💙

better than you | jenkaistalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin