Tarihlere dikkat ederek okuyalım lütfen ❤️
•
🎬 25 Eylül 2018
Aynadaki yansımasını süzerken eli saçlarına gitti önce. Uzun parmaklarını, kumral saç tellerinin arasından geçirirken memnuniyetle gülümsedi, "Onu değil, beni seçti."
Keyifle kendi etrafında bir tur döndü. Ardından krem rengi sehpadan cep telefonunu alarak kamerayı açtı. Tekrar aynasının karşısına geçip birkaç farklı pozu galerisine kaydetti.
Yeterli olduğunu düşündüğünde yatağına uzanarak çekildiği fotoğraflardan güzel olduğunu düşündüğü bir tanesini Instagram'ında paylaştı. Çok geçmeden bildirimler yağmaya başlamıştı.
Bildirim ekranının başında istediği ismi görene kadar akışını sürekli yeniledi. Nihayet beklediği kişinin yorum bildirimi geldiğinde heyecanla bildirime tıkladı.
kimkai : 💘😉
Yorumu beğendikten sonra gülümseyerek sevdiği adamın profiline girdi. Can sıkıntısından 457 gönderinin en aşağısına, adamın ilk gönderisine, indiğinde öne çıkan bir yorum dikkatini çekmişti.
krystallize : seni seviyorum ❤️
- kimkai : ben de seni seviyorum ❤️"Her yerde karşıma çıkmandan bıktım," diye mırıldanırken krystallize adlı kullanıcının profiline girdi. Aklındaki şeyi yapıp yapmama konusunda kararsızken derince bir nefes verdi ve Kim Jongin'in haber akışında yeni bir bildiri oluşmasını sağladı.
jenniery, krystallize adlı kullanıcıyı takip etmeye başladı.
📖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
better than you | jenkaistal
Fanfiction❝ bir yalana inanmayı isteyecek kadar çok sevdim seni. ❞ ©️jenkai + kaistal ┊23 Nisan 2020 ↳ by, @venilyra