-65- +????

389 31 20
                                    

Gay ukenin illaha kıza benzemesi? Tamam biraz feminen görünür ya da kız gibi görünmek isteyebilir de... Bu çok fazla kullanılınca artık kız  izleyiciler kızlığından şüphe duyacak. Bu klişeden uzak seriler de yok değil ama nedense genel anlamda kıza benzeyen daha çok gördüm.

Gelelim diğer bir konumuza...

Bölüm başlığı bulamadım özür dilerim ama cidden bir şeyler söylemek istedim.Şöyle bir şey vardır ve bunu çoğunuz biliyordur.

Bazı yazarlar wattpadin görsel seçeneğiyle kendi gacha hikayelerini oluştururlar.Mutlaka denk gelmişsinizdir diye umuyorum böyle hikayelere. Neden wattpadde yayımlamayı seçtiğiniz hakkında şöyle şeyler aklıma geliyor:

1-YouTube'ta size abone olacaklarını düşünmemeniz

İlk olarak bundan bahsedeceksek bir soru daha var.Wattpadde de fazla okuyacak kişi bulabiliyor musunuz?Tamam belki buluyorsunuz ve unutmayın burada nefret etme gibi bir şey yok çünkü itiraf ediyorum ben de bazen okuyorum güzel olduğunda.Bir de emin olun güzel ve sürükleyici bir kurgu ve güzel bir edit yeteneği (illaha profesyonel olmak zorunda değil) ile kolay bir şekilde ün kazanılabilir.Sizin bildiğiniz 300k+ abonesi olan kanallar sınava çalışmayıp 100 alanlar gibi denilebilir. Sonuçta 100 alanlar hiç çalışmamış değil. Sınava yıllar önce veya aylar önce çalışmış kişiler ya da hemen öğrenip uygulayan kişiler. Herkesin anlama hızı aynı değil. Bazıları 1 kerede anlar bazıları 1000 kerede.

2-"Ya kanka ya ben video yapmaya falan filan üşeniom~"

????? Ama wattpadde kitap yazmaya üşenmiyorsun? :D? gachadan aldığın ssleri almaya hiç üşenmiyorsun galiba...? Bu aynı şey gibi gacha karakterini ağzı kapalı konuşturmak ama gözleri ve pozisyonu falan değiştirmeye benziyor Bir de üşenenler için bir şey diyeceğim:"Bu iş için istekli olsan zaten üşenmezsin." unutmayın eğlencesine ya da öylesine yayımlayanlara söylemiyorum bunu.

3-Bir kez deneyip başarısız olmanız

Buna hiç laf söylememek gerek aslında...Mesela bazıları mükemmel kurgu için kaç gece düşünür ya da kaç kez 1000+ ss silmek zorunda kalır (bknz:me ve hâlâ da kurguyu düzgün oluşturamadım.) güzel kurguyu tamamladığınızdaki rahatlama emin olun harika bir histir.

4-O kadar uğraşıyorum ama hiç kimse bakmıyor :(

Böyle diyenlere Arukew'i öneriyorum.Çocuğun kurgusu ve editleri 69k abonesi olan kanallardan bile güzel ama abone sayısı 17.5k ama en popüler videosu 350k izlenmeli. Yine de en popülerinden çok 1k izlenmelilere bakarsanız ne demek istediğimi gayet anlayacaksınız. Tamam tek seferde ilk videosuyla 350k izlenme almış olabilir ama şöyle bir şey de var. Kurgusu ve editleri ve orijinalliği de katın işe.Bu arada o kadar uğraştım diyip 1-2 dakikalık çalışma yapıp bunu derseniz yazıklar olsun demekten başka bir şey demek kalmaz bana. Seri yapıyorsanız en azından bir bölümü 7 dakika falan uzun yapmazsanız konu çöpe gider. Konu tanıtımı falansa belki ilgi görür ama yine de 7 dakikanın üstünde durmaya daha çok çalışın. Mini movie yapacaksanız da 12 dakikanın altına düşmemeniz daha iyi olacaktır.

Not: Bu laflarıma boş veya eğlencesine yapanlar alınmasın kimseyi kırmak için yapmadım bunu ama güzel kurgu fikirlerini böyle bir çöplükte harcayacağına YouTube gibi bir çöpte harcaması daha olanaklıdır.

Gacha KlişeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin