EVETEVETEVETEVETEVETEVET- MERİNİZ GELD- (!)
*çekirge sesleri*
Bu kısmı unutabiliriz bence...
Bugünkü bölümü de kısa yapmıyorum.
İlk öncelikle kitabın bu kadar gelişeceğini tahmin etmiyordum :')
(nasıl bir şeyse gelişmesini beklemediklerim gelişirken gelişmesini beklediklerim gelişmiyor... İlginç bir durum-)
Aradığınız klişe buradadır.
ŞIMDI tiktokun ele geçirmediği gachanın ele geçirilme hikayesini yazma vakti!Luni 20 li yaşlarında olup gacha lifeı ortaya çıkarmasıyla birlikte tiktok-chan bunu görür. Birden de o gacha lifeı alacağına yeminlenir. Gacha Life ise bully klişesi jutsusuyla beraber saldırsa da sökmez ve böylece gacha life tiktoka teslim olur. Cringe son.
Şimdi de soru sorup bölümü şenlendireyim~
Soru 1:
Gachaya ne zaman başladınız ve hangi oyunuyla?
Gacha studio
Soru 2:
Gachadaki en sevdiğiniz karakter tipi (kişilik özelliklerinden. Mesela utangaç, saldırgan, küfürbaz vb.)
Hatalarının farkına varıp değişmek için çabalayan kötü karakter veya iyilere karşı kazanan kötü karakter.
Soru 3:
İzleye izleye doyamadığınız konsept nedir? (Q&A, meme, mini movie, dare vb.)
Mini movieler❤️
Soru 4:
Gachaya ilk başladığınızda yaptığınız en utanç verici şey?
Galiba hated child serilerine deli gibi bağlanmak... Karanlık bir geçmiş...
Sizden bir ricam var. Yorumlara bu kitaptaki en sevdiğiniz bölümün numarasını yazar mısınız uwu 5 mayısta doğum günüm ve bu güzel bir hediye olur bence~
Gelecek bölümde hakkımda bilmedikleriniz bölümü de yapacağım isteyen soru soracaksa sorsun :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gacha Klişeleri
RandomGacha studioda olan klişeleri anlatan bir kitaptır.Tepkilerinizi yorumlara yazın ve tanımadan sövmeyin.