- Bts - BLACK SWAN -
Sabah her zamanki gibi pek de erken kalktığım söylenemez. Dün ne kadar içtiğimi bile hatırlamıyorum . En son Lisa ile kafamızı dağıtmak için soju içmiştik. Başım deli gibi ağrıyordu saat 12.00 dı ve benim saat 2 de dersim vardı.
Hemen Lisayıda uyandırım ve kahvaltı hazırladım. Son olarak sıktığım portakal sularını içip üstümüzü değiştirdik Bugün hava güneşli olacağı için siyah bir şort ve klasik beyaz bi tişört giymiştim. Evden çıktığımızda saat 1 buçuktu. Otobüsle birlikte okulun önüne gelmiştik.Başım deli gibi ağardığı için dersi dinlememiş uyumuştum. Zaten sınavlarda bitmişti.
Lisa'da yanıma gelince birlikte kafeteryaya indik. 3. Sınıflarda ordaydı "Taehyung, Jungkook, Jimin, Namjoon, Hoseok, Yoongi, Seokjin" onlar 3. Sınıfların pöpüler grubu gibiydi yani neredeyse herkes onları tanıyordu. Hoseok benim ortaokuldan arkadaşımdı bu yüzden ara sıra konuşuyorduk.
Ama aralarında dikkatimi çeken biri vardı "Jungkook".
Onun hep farklı olduğunu düşünürdüm sakin ama gerektiği zamanda kendini öne koyan bi yapısı vardı diğerlerinden belkide biraz farklıydı. Ama yinede onları pek tanımıyordum.
"Rose" Lisa bana sesleniyordu fakat ben daldığımdan onu duymamıştım. "Chaeyoung, duyuyor musun sana diyorum" beni dürmüştü o an anlamıştım bana seslendiğini "P-Pardon Lisa dalmışım d-duymadım noldu" eli ile yemekhane sırasını gösterdi sıra bize gelmişti.
Yemekleride alıp boş bir masaya oturmuştuk. Derslerden bahsederken yanımıza Jisoo geldi. Jisoo ile uzun zamandır arkadaştık, aslında onunda bizim ile aynı evde kalmasını istemiştik fakat ailesi onu yanlarında istediklerinde jisoo da onları kıramamıştı. O da kendine bir sandalye çekip oturdu. Telefonumun titreştiğini hissedip açtım. Bilmediğim bir hesaptan mesaj gelmişti.
Godthevibes: Çok güzel gülüyorsun.
Bunun farkında mısın?Rosiesrose: Teşekkürler, fakat sizi tanımıyorum.
Kimsiniz?Godthevibes: Kim olduğumu bilmene gerek yok
Fakat şunu söyleyebilirim senden hoşlanıyorum.Rosiesrose: Peki ben ne yapabilirim bu durumda? Beni ilgilendirmiyor
Sevginizi içinizde saklayabilirsiniz. İyi günler.Godthevibes: Gözlerimi senden alamıyorum bile.
O kadar güzelsinki. Sevgimi daha fazla içimde saklayamayacağım.
Kusura bakma park chaeyoung.Rosiesrose: Gerçek adımı nerden biliyorsun?
Godthevibes: Bir şekilde öğrendim diyelim.
Rosiesrose: Peki o zaman iyi günler. Tanımadığım birisiyle
Adımı nasıl bulduğu hakkında konuşmayacağım.
15.17 GÖRÜLDÜ ✔️✔️O insanla daha fazla konuşmak istemediğim için telefonu kapatıp çantama koydum. Bu sürede Lisa ile Jisoo beni unutup sohbete dalmışlardı "B-bugün okul ç-çıkışı birlikte alışveriş merkezine g-gidelim mi?" Dedim bir anda Lisa ile Jisoo tamam der anlamında başlarını aşağı yukarı salladılar.
"Rose bu aralar çok fazla dalıyorsun. İyi misin?" Lisanın sorusu üzerine Jisoo da bana dönmüş bakıyordu "E-evet, iyiyim. Zaten b-bişey olsa sizede s-söylerdim" dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take Me As You Received >rosékook<
FanfictionAra verildi!! Ben Roseanne Park Chaeyoung. 22 yaşında, geçmişte yaşadığı bir olay yüzünden, kekeleme konuşan bir kız. 270420