0.9

157 26 17
                                    

Bilmem kaç yıl sonra ben geldimm bazı sebeplerden dolayı pek girememiştim buraya ama artık yazarım yani umarımm. Medyaya çok güzel bir şarkı koydum eminim hepiniz çok seviyorunuzdur baya taktım bu aralar o şarkıya, o zaman iyi okumalarr.

Gözlerimi açtığımda karanlıktan başka bişey göremiyordum. Küçük bir oda gibiydi yüksekteki camdan hafif ışık geliyordu, gerçi pekte bi işe yaradığı söylenemezdi.

Kendime yeni yeni gelmeye başlamışken nerede olduğu tam anlamadığım kapıdan birisi gelmişti. İyice yaklaştığında anlamıştım kim olduğunu. İşte oydu sizin benim bildiğimiz adını bile söyleyemediğim kişi.

"Bakıyorumda uyanmışsın küçük hanım" dedi alaylı bakışlarla.

O an kaçmak istedim sadece güvenli olduğum biryere gitmek istedim. Tabi tüm çabalar boşunaydı buradan nasıl çıkabilirdim ki? Artık atlı prensin gelmesini bekleyecektim.

"B-benden ne istiyorsun!"

"Hahahaha bakıyorumda kekelemeye başlamışsın bak bunu bilmiyordum zavallı bücür, senden bişey istemiyorum, sadece hayatımı zehir ettiğin gibi seninkinide zehir etmek istiyorum küçük hanım."

Hah benim hayatım zehir olmamış gibi konuşması vardı birde.

Yeni uyandığımdan pekte bişey anlayıp, düşünememiştim. Korkunç biryerdi burası. Saat kaçtı? Neredeydim? Peki ya Jungkook, o ne yapıyordu şu an? Kızlar,çocuklar? Eminim ki çok endişelenmişlerdir. Gerçi neler olduğunu az çok tahmin etmişlerdir diye düşünüyordum. Umarım...

"Eee ne z-zaman çıkaracaksın beni b-burdan" rahat, umursamaz tavırlarımla söylüyordum bunları, gerçi içten içe ürküyordum bağırmak, burdan çıkmak istiyordum.

"Hmm, bilmem belki atlı prensin seni kurtarmaya gelir. Neydi onun adı.. ha Jungkook, yakışıklı biriymiş iyi seçmişsin kızım."

Kızım? Ben mi? Onun kızıyım? Ha götümle güleyim baride boşa gitmesin.

"Ben mi s-senin kızınım hah."

Bişey demeden arkasını dönmüş, yandaki tezgahımsı yerden kase alıp yemek getirmişti bana. Sahi yiyeceğimi falan mı sanmıştı bu?

"HEM GECENİN BİR VAKTİ BENİ BURAYA GETİRİYOSUN HEMDE SAÇMA SAPAN KONUŞUP İYİ BİR BABAYMIŞ GİBİ YEMEK GETİRİYOSUN, BİR DEDİĞİN BİR DEDİĞİNİ BİLE TUTMUYOR!" Sinirli bir şekilde bunları söylerken komikmiş gibi gülmesi..

Aptal herifin teki!

"Sakin ol be kızım, saçma sapan konuşan sensin, yeni odanda bir tur at malum artık burdan çıkamayacaksın."

"Bok çıkamayacağım a-aptal herif beni rahat b-bırak." Ve evet geç bile gelen göz yaşlarım, o çaresizlik, elinin ayağının dolaşması. Hiçbir şey yapamayışın o kadar sinir bozucu ki...

*

Jungkook'tan ;

Uyandığımda yanımdaki boşluk ile ayağa kalkıp banyoya, ardından mutfağa ve tüm odalara baktım.

Neredeydi bu kız?

Telefonlarıma cevap vermiyor mesajlarıma bakmıyordu. Tanrım başına bişey geldiğini düşünmeden edemiyordum.

Çok geçmeden çocuklara ve kızlara haber verip bizim evde toplandık.

*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Take Me As You Received >rosékook<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin