Okulun ilk günü

143 6 3
                                    

Kızım yeni okuluna hazır mısın yine o cırtlak ses Kaçıncı okul acaba? Evden sinirle cıktım okula doğru giderken bir kızla çarpıştım. Sohbet etmeye başladık adının elena olduğunu söyledi bende caroline dedim.Meğer yeni okulumda okuyormuş.Okula beraber girdik yeni olduğumuz için bize öldürmek istercesine bakıyorlardı . Yaklaşık on kız yanımıza geldi ve bizi köşeye sıkıştırdı sıradan okul psikopatları işte kavga ederken iki iyimser kızlar onlara defolup gitmelerini yoksa onları mahfedecegini söyledi . Onlarda dağılıp gittiler. Birinin adı bonnie diğerinin lucy idi. Konuştuk kaynaştık.Ama yaptığım şeyin yanlış olduğunu biliyordum. Onlara zarar verebilirdim Vampir olduğumu ögrenirseler benimle arkadaş olmazlar . Kim olur ki? aman ne güzel bir vampir arkadaş neyseki kendimi kontrol etme aşamasını çoktan geçtim. Günlerimiz çok güzel gidiyordu . Eve döndüm ve o gün masamin üstüne kağıt buldum ben tek kendimi vampir zannederken tam 41 vampir varmış ve sadece bunların dördü ölümsüzmüş. Arka sayfada Caroline,Lucy,Bunny ve elena yaziyordu çok şaşırdım ve kızlarla toplandık.Herkes başına gelenleri anlattı.Kac Kurtadam la savaştıklarını,kaç vampir gördüklerini meğer ben nekadar bilgisizmişim. Tek sorunumuz kurtadamlar dedi lucy eğer onlar hala etrafta dolaşıyorsa bizi öldürebilecek tek güç onlar.Ama ben bu kadarını kaldırabilirmiydim bilmiyorum.

V4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin