pijama partisi

65 3 0
                                    

Birisi beni tuttu ve duvara dayadi kafami kaldirdigimda onu gordum

Stefan:

-Noldu korktunmu ufaklik?

-Alistim artik sana stefhan neden korkacagim be.Dedim halbuki ne kadarda korkmustum.

-Oyuzden agliyordun degilmi hahah

-Senden nefret ediyorum diyerek onu sinirle ileri ittirdim.

Yere dustu ve ben kosa kosa eve gittim.

Lucy benimle konusmak istedigino soyledi ve yanina gittim

-Caroline seni cok iyi anliyorum tatlim dedi lucy . Fakat anlamiyordu iste.Tatlim bu donemlerde ondan biraz uzak kalman gerekiyor. Bu senin iyiligin icin tamam mi?

-Tamam diyebildim sadece tamam.

Kizlarla bu aksam evde kizkiza biseyler yapacakmisiz oyle soylediler ha dogruya pijama partisi.

Elena:

Tatlim su esyalari yerlestirmeme yardim edermisin.

-Canin cehenneme elena.

-Hadi ama bukadar kaba olma dedi ve beni ikna etti.

-Ertesi gun geldiginde bira ficilari eve donatilmisti sadece dordumuz okadar iyi vakit geciriyordukki .

      Bahceden bir ses duyuldu hepimiz irkildik haliyle.Ben gidip bakacaktim ki bonnie elimi sikica tuttu.

-Sen ne yaptigini saniyorsun disaridaki sey hersey olabilir .

-Evet bir kedide olabilir canim.

Ve disari cikiyodumki

Bonnie:

Beni buyu yapmak zorunda birakma caroline otur yerine .

Camdan disari baktim ve tam 8 kurtadam  gordum olaganustu biseydi bu olamazdi kizlara haber verdim . Onlar pusulayi alip cevirince etkisiz hale geldiler ve kactilar.

-onlar davet edilmedigi yere giremiyorlardi peki onlari kim davet etti?

Lucy:

Sey ben pizzaci cocugi davet etmistim sanirim

-Acilen tasinmamiz gerek hemde hemen dedim.

V4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin