"Melez-Muggle-Büyücü"

271 18 0
                                    

Jane melez kampını çok sevmişti ama hala anlamıyordu...Etrafta koşuşturan birbrine bağıran bir sürü melez vardı.Bazıları ellerindeki kılıçlarla birbirlerine saldırıyor gibi görünüyorlardı.Romilda ile birlikte Büyük Ev denilen bir yere yürüyorlardı.Jane bayılacak gibiydi.Çok yorulmuştu ve yürüyemeyecek haldeydi.Artık daha fazla soru sormaya gücü kalmamıştı aslında..Ama Romilda bu durumdan memnun gibi görünüyordu.

Jane "geçen seneden beri herşey çok farklıydı zaten..." diye sessizce mırıldandı.Ama Romilda onu duymuş gibiydi hemen Jane'i durdurdu.

"Nasıl yani?Farklı olan neydi?" diye sordu.

"Hayır,hayır bunu senin gibi bir muggle'a söyleyemem.

"Sen bana ne dedin!"

"Muggle.Yani...  Ah,hayır bunu söyleyemem.Artık kesinlikle bunu kimseye fark ettirmemem gerekiyor."

"Neyi? Ne diyorsun sen?Yoksa sen.. Ah,tabii yaa sen canavarlardan bahsediyorsun.Evet onlar korkunçturlar burda kaldıkça alışacaksın"

"Canavarlar mı dedin??? Hayır ben bir büyücü olmamdan söz ediyo- Hayır bunu söylememeliydim, bunu kesinlikle söylememeliydim.Artık Hogwarts'dan atılmamam için hiçbir sebep kalmadı.Birazdan manyak bir baykuş kafama konarsa şaşırmam."

"Sen yoksa Hek-  Derhal Kheiron'un yanına gitmeliyiz.Çabuk ol!"Ve Romilda tekrar Jane'i sürüklemeye başladı.

Büyük eve vardıklarında Jane nefes alamaz haldeydi.İçeri girdiler.Romilda"İşte bu Kheiron" diyerek Kheiron'u gösterdi.Ama Jane bu gördüğü şeyi tanıyordu.

Jane Silver-Hogwarts'dan Melez KampınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin