HO HI1

220 6 2
                                    

Multimedyadâki Gökçe

Gökçe-

Sabah kalkıp bu okul denilen illet şeyi kim bulduysa kusura bakmasın ama gelmişine geçmişine sövdüm. Tuvalete girip içimi boşalttıktan sonra okul kıyafetlerini giydim. Kendime kahvaltılık bişiler hazırlamak zorundayım çünkü bizim o diğer hikayelerdeki gibi kahvaltı hazirlicak hizmetçilerimiz yok malesef . Dışarı çıkıp servisi bekledim . Nerde kaldı amk bu ya dondum dondumm .Gelebilmişti bizim lütfü amcamız . Amcaya dönüp ne bakıyon tip tip ... neyse gerisini devam ettirmeyeceğim bakışımı attım. Öyle bi bakış var mı hiçbi fikrim yok buarada. Bizim mal beyzaya baktım böğürerek şarkı söyluyodu beni görüce napıyon kız uykucu daha uyanamadın ?? bak ben burda kalkmışım uyanmışım bide sabah sabah rihannamla düet yapıyorum . Bide sana bak cık cık cık . dedi. Mal bu kız cidden dönüp ona bak beyzacım bana sabah sabah uzaydan enerji göndermiyolar o yüzden uykum var . rihannayada söyle azcık sesiz söyleyin şarkınızı ben uyicam . dedim. Bana bakıp kendi kendine söylendi ama umursamadım çünkü uyicam. Uyumadan servise baktım amk servise bak lan sabah sabah nerden buluolar bu enerjiyi biri dışardakilere küfür ediyo , diğeri dans ediyo serviste , yanımdakide rihannayı knksı sanıp düet yapıo. Servise bak amk böyle servis mi olur ya . 

Okula geldiğimizde gözüm emreyi aradı ama bulamadım tam arayacaktım telefonuma mesaj geldi. 

Kimden: Öküzcük yavrusu  emreye genellikle böyle sesleniyorum öküz gibi ama yavursunden neyse mesaja bakak  gökçeğğğ nerdesin loooo ?? Bende hemen mesaj attım . 

Kime: öküzcük yavrusuna 

emreegg beyzayla kantine gideyok knkg ilk ders seçmeli derse girmicez hadi bekleyoz gell :D yazıp gönderdim .  5 dakkaya gelebildi. emre napıyonuz güzellerim dedi. Ben tıkınıyodum hayvan gibi açım ama napamm . Beyza emreye dönüp knk ben facede takılyom millet mesaj atıyo ya çook sevenim var çok dedi. Beyza facebook popi biri millette rahatsız ediyo ve millet buna mesaj atarak rahatsız ettiğinde mutlu olan mal . Şahsen ben hiç mutl olmazdım söverdim direkt . Emre bize dönüp saolun ya insan bi sen napıyosun kardeşim canımcım falan der ya gidiyom ben alpin yanına diyip gitti. Bizde arkasından mal mal baktık . Beyza bu çocuk buara ergenliğe girdi valla bak ben sana diyim dedi.Güldüm :D . Ders boşolduğu için ikimizde kendi halimezde takılıyoduk . Sıkıldım bi faceye giriyim dedim . Ne bir mesaj ne bir bildirim amk ya . Aktif kişilere baktım . Oha Rüzgar açık . Rüzgar benim sevdiğim ultra süper yakışıklı kızların gözdesi çocuk . tam 8 aydır seviyorum ama sadece arkadaş ama garip bi arkdaşlık . Daha önce çıktık 1 HAFTALIK bir ilişkiydi. Güya beyfendi zeynep diye bi kızı seviyomuş o aralar sonra ondan ayrılmış. Unutmak içinde benimle çıkmış ben bunu öğrendiğimde gidip rüzgara saydım sövdüm . Oda bana sakin ol gökçe bi malmısın kızım ya. Tamam doğru zeynebi unutmak için senle çıktım ama çıkarken seni gerçekten sevdim . dedi. Tamam rüzgar yalan söylemez ama ona inanmadım çünkü sırf o yellozu unutmak için benle çıkmamalıydı. Bunu öğrendikten sonra 2 ay konuşmadık ben mesajlarına cevap vermedim ve o aralar depresyondaydım . Sonra ona mesaj atmak zorunda kaldım. Ya isteyerek atmadım canım arkadaşım hakkında bişe söylemem gerekiyodu o yüzden cidden . Şuanda da zeyneple çıkıyo beyfendi. Arkadaş olarak faceden konuşuyoruz malesef sadece arkadaş olarak . Olsun böyle konuşmakta zevkli. Benim kendimden büyük gururm olduğu için ilk mesajı ben atmam o atcak banane yaa . Bekliyorum bekliyorum nah sana mesaj sen atmassan oda atmaz hatılatıyım sen onu seviosun o seni değil sen atmadıgğın sürece o mesaj hiç atmaz bekle bekle iç sesim ses bi sussana ya diğer insanların iç sesi destek olur kendilerine senin yaptığına bi bak ya oluyo mu böyle hiç cık cık cık yani. 

İkinci ders geometri olduğundan derse girdik. Tam uyicaktım götüm birden titredi ve korkup istemsiz olarak hassiktir dedim . Emre noluyo kızım ya sana dedi. Bende ona tip tip bakıp götüm titredi korktum amk nolcak dön sen bi önüne dedim. Götünden haberin yok gökçe karışmıyom amk bi götüne sahip çıkamıyon götün titresin titresin dursun dedi. Daha fazla uzatmadım dil çıkarmakla yetindim . Ohaaaaaa mesaj atmışş yerim ohaa yeappp yeapp olum sınıfta olmasak sevin dansımı yapcam gari garip sesler çıkarınca bide bağırınca dersten atıldım.  Mal hoca nolcak :P

Sevinçten mesajı okumayı unutuyodum ohaaa omgg mesajda ...

CANCAĞIZLARIMMM İLK BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA İDARE EDİN SEVİİLİYOSUNUZ :dddd

Hormonlu HıyarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin