hah bi ULAŞımız eksikti ..

83 4 1
                                    

Multimedyada hormonlu hiyar ile ( ruzgar ) ve organik armut ( gokce ) 

Yagrenn bu sefer oldurdum seni ...

Parkta resmen hormonlu hiyarcagizimin ustune dustum ve mal gibi oyle kaldim . Kisaca neye ugradigimi sasirdim ve bi yandan yagrene sovmeyi unutmadim . Bora , beyza, yagren kenarda mal mal bize bakip kahkaha atiyolardi. Pardon kahkaha demek ayip olurdu. Bildiginix hayvan gibi hepsi honkuruyodu . Bense ruzgara bu kadar yakin oldugum icin kipkirmizi bi sekilde duruyodum . Ruzgarsa bana git gide yaklasiyod hayir opmicekti demi beni . Ben hayatinda hic opusmemis musluman edepli bi kizdim derken ruzgar baya yaklasti , ve kalk ustumden armut seni opucegimi dusunmedin demi ? Dedi .bense neye ugradigimi sasirrken ruzgar ustunden itti beni . Ne bekliyodum. Hiyar iste nolcak diye bagirdim . Sinirle parktan kosarak ciktim . Bizim mallar hala guluodu sesleri geliyodu . Arkamdan kosmaya basladilar . Beyza " kizsnndnd bekljdnfjesene " ne dedigi bile anlasilmiyodu hayvan hala guluyodu cunku . İlk gordugum taksiye atlayip " deniz kenarina " diyip sustum . Sahilin oraya geldigimizde benim super zekam taksiye atladi ama bende para yok evet gokcecim sictinnn adam bana bakip parasini istedigini belli ediyodu . Bende kibar bi sekilde " sey ben yanima para getirmeyi unutmusun bi arkadasimi arasam o getirse olur mu ? Sizde o zamana kadar bekleseniz " dedim . Kibarca . Adam bana " malmisin kizim sen  madem paran yok niye biniyon ? Bide senin arkadasini falan bekleyemem ben parami ver cabuk " dedi. Bende " tamam lan bekle azcik " diyip sahilde olan bebelerden birinin yanina gidip resmen dilendim . " bana para verirmisin lutfen daha sonra gercekten vericem simdi sadece su taksiyi gonderirmisin ? Soz daha fazlasiyla odicem parani " dedim . İc sesim bravooo gokce bi dilenmedigin kalmisti hah devam . Dedi . Aklimin bi kosesine eve gidince ic sesi mi oldurmeyi unutma yazdim . Cocuk bana bekle diyip taksiciye parayi uzatti. Ohaa ama bu kadar kolay olmamaliydi . Ve bu sacmalik hangi insan oder ya . Derken cocuk bana donup " evet 1 haftalik kolem olarak bana borcunu odiceksin cimbom " dedi. Bi dakka lan gsli oldugumu nerden biliyo ? Ah tabi ya giydigim kiyafetleride unuttum bastan asagi sari kirmiziydim gurur duyuyorum . Ama konu bu degil ne dedi bu bebe " ney ney ney. Cocuk ben sana parani fazlasiyla odemek sartiyla istedim para . Kolelik yapmak icin degil . Nahhhh " dedim . Yuru diyip zorla arabaya resmen hayvan gibi itti ohaa . Ben alttarafi sahile gidip denizin dalga sesleriyle rahatlayip aglamak istiyodum bu kadari fazla ama ...

Yagrenden

Yarim saatten fazla oldu hala gokceyi ariyoruz . Telefonuna ulasilamio ve nerde oldugunu bilmiyoruz . Alttarafi parkta ruzgara rezil oldu . Fazla buyutulecek bise degil bence . Beyza " yaren bence biraz kafasini dinleyip gelicektir . Konu ruzgar olunca organik armut cok duygusal oluyo . Bekleyelim biraz " diyip . Cipsini yemege basladi . Hakliydi galiba.beyza kendine meyve suyu almaya gitmisti bende o sira cipsini yedim . Geldiginde hayvanca " yagrennnn kim yedi lan cipsi mi ? Dedi. Bende " windos 7  " diyip . Espiri yaptim yine sprm sprrrr .s.s.

Gokceden

Uyandigimda baska birinin yatagindaydim yuhhh kisa bi şok gecirdim . Karsimda ise bana tip tip bakan bir das cicik vardi . Bana bakip daha dogrusu bacaklarima bakiyodu nimissiz . Amma uyudun beee . Arabada uyuya kaldin yetmedi bide yatagima yatip uyudun . Dedi das cicik . Adi neyse bu bebeninde solemedi . Bende ona 75. Bakisimi atarak " adama bak ya sanki zorla yattim sen getirdin beni alttarafi para istedim . Rahat birak beni paranida veriyim " dedim . Cocuk ise " bak uykucu benden parami aldin , bense senden iki gununu istiyorum oke ?? " dedi. Nah sana iki gun lan mal anama ne dicem ben . Bak zeka ozurlu tipsiz benim basimda bir anam bir babam bir yagren birde hormonlu hiyar var anlican benim basim bagli yanlis kizi sectin playboy cicik " dedim ve cocukk götttt :Dddd bana anlamaz bi sekilde bakip "anneni yagreni babani hallettim bile ben annen ile baban okulun iki gunluk kampinda kaldigini saniyo yarenlede konusup hallettim . Ama hormonlu hiyarin kimm bilmiorum ? " dedi. Eee ama yuh yanii dedim icimden . Cocuga bön bön bakip " de get allesen ya yareni tanimiyon annami bilmeyon nasil yaptin kimi kandiriyonnn olommm sen ? Didim . Ciciksa " bak beyinsiz tam 4 saattir uyuyosun bi ara kis uykusuna yattin sandim . Telefonunu jarza taktim birsuru mesaj vardi . Mesajlardan yarenin kuzenin oldugunu ogrenince yareni arayip konustum ananla babani o ikna etti . Ama malesef hormonlu hiyarini bulamadik be " dedi. Benim ruh halim tam olarak şuan watt dedin gülüm ?  " ohaaa yani ne dedin de ikna ettin ? Yarenin kotasi dolayu gordugum yerde kafasini koparip corba yapicam . Bi dakka tam herseyi hallettin de benle napcan sen ? Didim . Oda " kölem olcan azcik eglencez " diyip pic smile yapti. Bende ona " bakk oncelikle temas yok nooooo . Temaslar sadece hiyarimadir. Ne diom ya ben nese tovbeee . Konumuza donelim bana bi leptop vercen aksamlar konusmam gereken sahislar var bu birrr . İkinicisi cok aciktim yemek yapamiom . Ayri ayri yerlerde yatcaz bu üç . Dorduncu adin ne bebem senin ? Didim.  Cocuktaaa " leptop birsuru var gece belli bi saatte girmene izin veririm . Bende aciktim ayrica yemek yapmayi bende bilmiyom disardan siparis ederiz. Ayri yerlerde yatatfjndjdz neyse . Son olarak adim ulaş . Senin ??"

" adim gokce " dedim

" benimkide yerçe " diyip o igrenc espiri yapti hyr yaaa . Yapmacik gulumseyip " espiri seviyene hayran kaldim " dedim .

Yemeklerimizi yemistik . Artik ne kolelik yaptircaksa yaptirsin uyicam ben yaa diye icimden isyan ederken ulaş konustu " ilk gorevini acikliyorum : ya bak uykucu ben 4 gundur banyo yapmiyom sirtimda bir kirlenmia abo sen bana kese yap " dedi.  Oha oha ohaaaaaa ama ya

" ne diyon lan o igrenc sirtina dokunmam ben hem senle ayni banyo ortamindada bulunmam ben beee , igrenc köpek , serseri manyak " dedim . Ulasda " yapmak zorundasin tmm hadi senin soyunmana gerek yok kiyafetlerile birlikte beni keselersin . Eger yapmassan ben seni keselerim inan yaparim bunu " derken cok ciddiyidi pislik mal . Allam gunahim neydi benim yaa .

Banyoda sirti bana dönük bi sekilde beni bekliyodu . Küfrederek iceri girdim . Keseyi elime aldim . Mubarek 2 yil keselenmemis bir kir cikti kusucaktim . Keselerken " allah senin belani versin , bok yiyesice seni " dedim ve 15 dakka olmustu . Anlasmamiz 15 dakkaydi hemen dolunca kactim o igrenc banyodan . Ve o banyosunu yapana kadar bana biraktigi leptopla ilgilendim . Faceye girdim ohaaaa 5 mesajj vay beee , bana bu kadar  mesaj gelmez yani sasirdim be . Ruzgardanda mesaj vardi . Ama acmaya korkuyodum ya sabah olanlarla ilgili dalga gecmisse bakmicam bakmicam derken actim tabi ..

Ohaaa yaren herseyi anlatti galiba . Ulas canimsin ya ruzgarimin mesajinda ....

Genclerr okuyan hiyarlar bi oylayip yorum yapsaniz bee :Dddd nese nasi olmus uykulu uykulu yazdim sacmalamis olabilirim . Aslinda boyle yazmicaktim bi annda gidisat degisti . Ulas geldi . Nese aman siz okuyun ben bisiler yapcam smmdmdndkssjsjs

Hormonlu HıyarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin