Depoya gittiğimde emre çocuğun ağzını burnunu kırmış bile. Salak , beyin özürlü , götoş ben dövcektim olum miranı dedim . Emrede sakin bebeğim gel döv azcık dövdüm dedi. Mala bak ya sanki emre gel döv demese dövmicem . Gidip miranın saçından tuttum . Olum bu bebede yakışıklıymış lan biara acıdım . Ama bu ibne kardeşime vurdu . Aniden sinirle patlattım yanağına .Acıyla inledi. Yüzüne tükürüp bidaha beyzaya bırak vurmayı kıza bağırırsan senin o kafanı götüne sokarım ömrün boyunca sürahi gibi gezersin diyip saçını çekip bıraktım . Elim kan olmuştu amk ya . Emre adamlarına bişiler söyleyip yanıma geldi . Beraber arabasına binip Beyzanın yanına gittik .
Beyza tutturdu animasyona girilim diye. Beyzanın yanına gittikten sonra hepberaber avm ye gitmeye karar verdik. Yarım saattir film seçmeye çalışıyoruz .Beyza animasyon diyo . Emre korku diyo . Bende msırlarla ilgileniom . Benim için farketmez abisi . Ben mısırımı yiyip mal mal ekrana bakcam sonuçta. Mısırları alıp bizimkilerin yanına geldiğimde oflayarak sordum hala mı karar vermediniz amıklar ?? dedim. Emrede ya gökçe şuna bişey söyle eşşek kadar olmuş hala animasyon diyo olum bebelerin arasında mı izlicez ben izlemem daha iyi ya dedi isyan ederek. Çocuk haksızda sayılmaz yani . Beyza emre haklı hadi ablacım bak korkarsan ben sana sarılırım . Korku filmine girelim dedim. Bana mal mal bakıp iyi be iyi hadi girelim dedi . Emre durur mu fesatlaşcak illa. Müslüman din kardeşlerim kim kime giriyo ?? tövbeeee dedi. İkimizde beyzayla oflayarak emreye baktık ve sinemaya girdik.
Film çok sıkıcıydı . Beyza uyudu ben tıkındım emre yavşayacak kız aradı . Çok eğlendik çoooook . Şimdide aptal avmlerin birinde beyzanın zoruyla geziyoduk . TAMM 3 SAATTİR . Ben isyan edip kaçtım . Ama emre beyzanın elinden kurtulamadı. Şuan gerçekten ona üzüldüm ya .
-Rüzgardan-
Evde borada uyuyunca çok sıkılmıştım . Leptobu alıp faceye girdim . Zeyneple küsmüştük sebebi ise boktan bir kıskançlık . Aktif olanlara baktığımda Gökçenin açık olduğunu gördüm . Gökçe gerçekten ilginç bir kızdı . Beni seviyodu bunu bana kaç kere söyledi. Sıkıntıdan mesaj attım .
Rüz yani ben : slm yazıp gönderdim. 2 dakka oldu hala cevap yok derken mesaj geldi .
Gökçe : slm
rüz : nbr
gök : iyi sn
rüz : iyi
gök : hm
rüz : eee npyn
gök : hiç sn
rüz: hiç bi konuşma bu kadarmı sıkıcı gider yaa
gök : ya sen bana boranın fotosunu atcaktın ? benden tam 2 aydır boranın sevgilisyle çekilmiş çok tatlı bi fotosu var onu istiyo . sırf gıcıklık olsun diye atmıyorum . gökçeyi sinir etmek çok zevki :Ddd
rüz : yoo ben öyle bişe demedim
gök : ya dedin pislik yapma
rüz : demiş olabilirim atmicam
gök : ya offfff
rüz :Ddd
gök : çok komik
rüz : evt
gök : off biraz daha gıcık etmekten zarar gelmez :Ddd
rüz : gökçe sen bana mesaj attıgında ben sana görüldü yapıp bıraktıgımda ne hissediyosun ?
gök : ne alaka şimdi ? yani sinir oluyorum kötü hiisediyorum ne olabilir .
rüz : iyi o zaman ben sana cevap vermiyim sinir ol :D
gök : ya bebe malmısın bi insanı sırf gıcık etmek için böyle yapılırmı ?
gök : bak ya cidden cevap vermiyo
gök : pislikk , öküzz
gök : vermessen verme yaa mala bak hayvan şuan kopuyom hahahha allahım :Dddd
gök : ya da cevap ver ya ani ruh hali değişimleri çok komik oluyo :Ddd
gök : hıyar ağası nolcak
gök : HORMONLU HIYARRRRRR en çokta bana hıyar demesi komik oluyo :D cevap vercem bi seferlik
rüz : hormonlu hıyar mı ? iyiymiş :D one buaarada
gök : bak şimdi sen kaslısın falan ya o yüzden hormonlu diyorum e tipe bakıncadan hıyardan farkın yok :D kapiş ??
rüz : o zmn sende oragnik armutsun :DDD kapiş ??
gök : bak ya kapiş benm lafım sana noluyo ?? hem organik armut nedir ya ??
rüz : bak şimdi sen makyaj falan yapmıon normal sadece kızssın ya o yüzden organiksin e tipe bakıncada armuttan farkın yok :Dd kapiş canısıı ?
gök : ya off bb ya pislik öküz hormonlu hıyarrrrrr
rüz : bb canısı bb :Ddddd
gökçe sinirden faceyi kapatıp çıktı . gökçeden biraz hoşalnıyorum evet ama bu sevmek veya aşık olmak boyuntunda değil sadece hoşlantı ve onla konuşmak gerçekten zevli
Konuşacak kimse olmadıgından boranın odasına gidip bakacakken gördüğüm şeyle şoka uğradım boraaaaa ???
MRB CANLARIM OKUYUCU SAYIMIZ O KADAR DÜŞÜK Kİ AMA BU UMRUMDA BİLE DEĞİL OKUYAN Bİ KAÇ KİŞİ VAR BANA ONLAR YETER BEN OY VEYA BİLMEM NE İSTEMİYORUM TABİ YAPARSANIZ HOŞUMA GİDER O AYRI HERNEYSE OKUYUCU ARKADAŞLARIM SEVİLİYONUZ . OKUMAYAN DİĞERLERİ SİZİDE DIŞLIOZ HAH :d DD BİDAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE :*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hormonlu Hıyar
Teen FictionArkadaşlar ilk hikayem :)) tanıtımm karakterler : -Gökçe ÖZER: Kitabımızın başrölündeki orta güzellikte kahverengi saçlı bir kız. Kendisinin yaptığı soğuk espiriler sayesinde insanları kendinde soğutma gibi bir yeteneği var. En yakın kadim dostu...