Prolog

11K 357 14
                                    

-Što si se tako stisnula? Dobro znam da ti nije prvi put.-izuo je starke i legao preko bijelih plahti. Pogledavši me ispod dugih trepavica sve moje nade pale su u vodu. Zašto sam mislila da će ovog puta biti drukčije? Gledao me ja na isti način kao što su me gledali svi dečki u školi-cura koja se lako prodaje.

Nisam se ni snašla,a već je bio polugol dok sam ja i dalje stajala kod vrata njegove sobe. Što mi je bilo kad sam na ovo pristala?

-Ako se uskoro ne pomakneš sa tog mjesta,ništa od našeg dogovora.-frustrirano je ustao i približio mi se te sam sada bila udaljena samo nekoliko centimetara od njegova naga tijela.

-U čemu je problem? Mislio sam da će sa tobom ići puno lakše.-uhvatio me je za ruku koju sam ja naposljetku istrgnula.

-Ništa-zagrizla sam usnicu da ne zaplačem i duboko udahnula. Polako sam svukla haljinu sa sebe i za nekoliko sekundi ostala samo u crnom čipkanom rublju. Požudno me promatrao i to me ja podsjetilo koliko sam zapravo glupa bila kad sam ovo oblačila.

Droga mi je bila neophodna. No zar je ovo jedini način da nabavim novac?

-Jedva čekam da te osjetim. Dao bih sve što imam samo da osjetim tu tvoju meku kožu-stao je iza mojih leđa i zubima mi skinuo naramenicu grudnjaka. Cijelo tijelo mi je zadrhtalo na dodir njegovih usana.

Prije samo tjedan dana sam se smijala njegovoj ponudi a sada stojim ovdje,izložena i pokorna.

-Iskusit ćeš nešto što ti nijedan nije pružio do sada-svukao je moje gaće jedim potezom i upravo u tom trenutku sam željela umrijeti. Jer nakon ovoga ga više nikad neću moći pogledati u oči.

Novac mi treba. Droga mi treba. Tihi ubojica koji me uništava malo po malo ujedno je i jedina stvar koja me održava na životu.

-Završimo s time.-isključila sam sve emocije i postala ono što i jesam-kurva koja će učiniti sve za nekoliko grama tog praha koji će zadovoljiti njezinu potrebu.

Uhvatio me za bokove i prislonio na zid. Osjetila sam njegovu erekciju na stražnjici i ispustila tihi uzdah iako mu nisam željela dati do znanja da uživam. Njegov ego dovoljno je velik i bez toga.

-Igrat ćemo po mojim pravilima. U Rusiji postoji meni najdraža igra. Dvoje ljudi piju votku i ne smiju prestati sve dok jedno od njih ne padne u nesvijest.-ovu zadnju riječ posebno je naglasio ostavivši mi vlažan poljubac na vratu.-Primijenit ćemo ista pravila i ovdje. Jebat ćemo se dok netko od nas dvoje ne padne u nesvijest. Ako pobijediš,dobit ćeš duplo veću svotu od dogovorene. A ako izgubiš,e pa onda ću se potruditi da ta kaznim gospođice Styles.-

Uzdahnula sam još jednom,protiv svoje volje. Imala sam osjećaj kako njegove ledeno plave oči gledaju ravno u moju dušu koja će nakon ovoga biti uništena.

Stisnuo me je za stražnjicu i podignuo mi jednu nogu nakon čega su se moji nokti zarili u kožu njegovih ramena ostavljajući takne crvene linije za sobom.

-Proklet bio dan kada sam te upoznala,Jawaad Edwards-izustila sam gotovo nečujno sklopivši oči.


''Klečeći pred njime jasno sam iskazivala nemoć,ovisnost o nekome. Nikada se nisam osjećala toliko poniženo. Nešto se u meni slomilo gledajući kako mu služim samo kao igračka. Uskoro ću izgubiti svoj sjaj i zamijenit će me novom. Postat ću samo trofej kojeg je tako lako osvojio.

Nikada me nije bilo briga što drugi misle o meni. Znala sam kako živim i to mi ni u najmanju ruku nije smetalo. Zašto je ovog puta drukčije?

Suze su mi kliznule niz obraze. Odgovor je bio jasan. Neprocjenjivo i nepovratno sam zaljubljena u njega. I nakon ovoga slijedi samo kajanje.''

∞ Don't forget me ∞Where stories live. Discover now