6.POGLAVLJE

4.1K 204 22
                                    

-Jebi se!-okrenula sam se i požurila prema šanku. Od svi klubova u gradu,on se morao zateći baš ovdje.

-Uz dužno poštovanje,nisam ja onaj koji polugol paradira ovdje.-ustao se sa stolice,uzeo jaknu i pošao za mnom. Prevrtjela sam očima. Nisam ni očekivala da će tako lako odustati.

-Onda koliko mogu dobiti za......?-izvadio je novčanicu iz džepa kožne jakne-......sedamdeset dolara?

Nacerio se.

-Možeš dobiti sve usluge plus sidu gratis. Prošeći malo i nađi si neku. Izbor je raznolik.-ostavila sam tacnu na šanku i ubrzala korak. Slijedio me je u stopu.

-Sve one su već istrošene. Ja želim nešto svježe.- uhvatio me je za ruku i nije imao namjeru pustiti je. Ovog puta je nisam pokušala ni izvući. Već sam do sada naučila kako se protiv njegovog stiska ne isplati boriti.

Gledala sam ga sa strahom i bijesom te čekala njegov slijedeći potez. Mogao mi je napraviti što god je htio,nikoga ne bi bilo briga. Nitko mi ne bi priskočio u pomoć.

Stala sam mu tankom petom na nogu tako da je vrisnuo nekoliko puta i njegov stisak je naglo popustio.

To je to. Odlazim odavde istog trena. Uputila sam se prema stražnjim vratima.

Povukla sam kvaku i ostala zaleđena.

Ako odem,neću dobiti novac za ovo večeras. I što je najgore,Jawaad će iz ovoga izaći kao pobjednik. Ne smijem mu to dopustiti.

-Znaš,mogu te prijaviti šefu za ovo.-prstom je pokazao prema drugom kraju prostorije gdje se Cas zabavljao sa svojim društvom-Neće mu biti drago kada sazna kako se odnosiš prema mušterijama.-

Zagrizla sam usnicu. Cas nije smio za ovo saznati. Samo će izazvati scenu i onda definitivno letim van.

-Uredu.-uhvatila sam ga za majicu i povukla prema mračnom dijelu u kojemu nije bilo previše ljudi.-Da me jebeno nisi taknuo ili ću ti odgristi te prste. Obećavam.-

-Kako misliš da te ne diram? Ne može tako. Uostalom,platit ću ti puno više nego što sam planirao.-

Zakolutala sam očima i gurnula ga na stolicu. Raširio je noge i od prizora koji se nalazio ispred mene ostala sam bez daha.

Morala sam si skrenuti misli. Jer ću u protivnom napraviti nešto zbog čega ću kasnije žaliti.

Naglo sam mu sjela u krilo i uhvatila ga za međunožje. Htio je ples u krilu? E pa dobit će ga.

Stisnuo je zube. Boljelo ga je.

-Imam nekoliko pitanja.-uhvatio me je za kukove i povukao u zagrljaj.

Pokušala sam ignorirati njegov dodir i razmišljati o nečemu drugom.

Sretne misli,sretne misli.

-Platio si za ples. Ako želiš razgovor,obrati se svom psihijatru.-okrenula sam se na drugu stranu i smotala noge oko njegova struka.

Zastenjao je kada sam mu stražnjicom ponovno pritisnula njegove 'osjetljive dijelove'.

-Od čega ti je taj ožiljak?-prstom mi je prešao preko crte između mojih grudi.

-Što te boli briga!-uhvatila sam ga za zglob ruke i položila usne na njegov vrat.

-Što imaš sa Jamesom?-privukao me je jače tako da sam ja ovog puta ispustila tihi uzdah.

-Nije tvoj problem!-otvorila sam usta i jezikom prešla po izloženoj koži. Sekundu kasnije zarila sam zube u njegov vrat.

Uzdah zadovoljstva prešao mu je preko usana. Stisnuo me je što je jače mogao.

∞ Don't forget me ∞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora