Allahım sen yardım et Yarabbim ...Lütfen peşimden geliyor olmasınlar lütfen lütfen. Ne işim var benim bu ıssız sokakta , gitsene her zamanki yolundan...
" Oo beyler bakın burda bur kuzucuk yalnız kalmış."
Bana diyor Allahım bana diyor yard et lütfen lütfen...
" Yolunumu kaybettin güzelim , gel biz götürelim seni."
Erkek denilen o gereksiz varlıkların pis pis sırıtışları iyice sinirlerimi bozmaya başlıyorken kendimi sıktım ve cevap vermemek için elimden geleni yaptım.Ama bu benim için pek mümkün bir değildir ama sokakta onlardan ve benden başka kimse olmadığı için sesimi çıkarmadım ve hızımı arttırarak yürümeye başladım.Sesi diğerlerine göre daha kalın çıkan bir adam hızlanarak yanıma kadar yaklaştı ve :
"Sana diyoruz duymuyor musun güzelim ?Bak nefes nefese kalmışsın gel dinlenebileceğimiz bir yere gidelim hem eğlenmişte oluruz."
Evet nefes nefese kalmıştım ama bu adrenalinle saatlerce koşabilirdim.
" Gidin işinize ya!! Rahat bırakın beni!!! "korkum sesimede sıçramışmıydı acaba.
" Aaa çok ayıp eğleniriz feba mı olur fıstık ?"
" Sizinle eğlenmek isteyen kim yaa !! Gidin işinize rahat bırakın beni."
Kalbim ağzımda atarken adamlarında sinirlendiğini hissedebiliyordum.Hızımı iyice arttırmış hatta yavaş yavaş koşmaya başladığım sırada adamlar o kadar yaklaşmışlardı ki nefeslerini ensemde hissedebiliyordum. " Sana diyoruz kahpe gel buraya"
Artık son hızla koşmaya başlamıştım.
NERDEYİM BEN!!.....
Nerede olduğumun nereye gittiğimin farkında bile değildim şu an tek yaptığım deli gibi koşmak ve peşimdekileri atlatmaktı. Ankara 'nın sokakları hep böyle karanlık ve boşmu oluyor yoksa bu gün bana özelmi karanlık heryer.Sanki herkes Ankara ' yı terk etmiş tüm ışıklar çekilmiş gibi.
"Gel buraya nereye kaçacağını sanıyorsun."
Senden ne kadar uzağa kaçabilirsem oraya gerizekalı .Allahım yardım et neden kimse yok etrafta bi çıkış kapısı göster bana.
Etrafta neden bu kadar çamur clve çukur var hala anlamış değilim ama zaten geçtiğim yerlerede bakmıyorum.Ne olursa olsun koşuyorum nereye neye bastığımı bilmeden.Adamlar iyice yaklaştılar ve ben yorulmaya başladım harika zamanlama. Kondisyonum o kadar da kötü değildir ama bu gün haddinden fazla yorulmuştum.
Vee beklenen an geldi ve ven kendimi yere kapaklanmış bir vaziyette buldum.Harika bir durum aradaki mesafe iyice kapanacak ve beni.....
Kalkmam lazım kalkmam gerekiyor.
"Oo beyler bakın bizim ceylanımız yere düşmüş "bu alaycı ses sinirlerimi o kadar bozdu ki can havliyle kendimi koşarken buldum.
Nerelerdi buralar hiçbir yeri hatırlamıyorum heryer o kadar yabancı geliyor ki gözüme...
En son bir sokağa saptım ve hayatımın hatasını yaptığımı fark ettim.
ÇIKMAZ SOKAK!!!!!!
O kadar sokak varken ben çıkmaz sokağı tercih etmiştim şansa bak yaa !!!!!.. Yolumu değiştirmek için arkamı döndüğümde artık çok geçti.Beş tane izbandut gibi adam karşımda durmuş pis pis sırıtıyorlardı.Niyetlerinin kötü olduğu her hallerinden belli oluyordu.
"Nereye kaçıyorsun lan sen!Nereye kaçabileceğini düşündün ha!"Kükrer gibi çıkan bu sesten sonra yüzümde bir acı hissettim ve ardından etin ete çarpma sesi geldi.Kendimi yerde bulmuştum.Tokatın etkisiyle yere düşmüştüm.
"Kalk lan ayağa kahpe"
Allahım ne yapacağım tek olsalar bu kadar sıkıntı olmazdı belki ama beş tane iri yarì adam karşımda duruyordu.Aslın bana tokat atan adam diğerlerine oranla daha zayıf duruyordu ama ne fark ederdi ki şu an bu haldeydim ve sonun belliydi...
Kalbim ve beynim başta olmak üzere tüm organlarım bağımsızlığını ilan etmiş bi şekilde feryat ediyorlardı.
"Sana diyorum lan kalk ayağa." Saçımdan tutmasıyla beni hava kaldırması bir olmuştu ve ağzımdan istemsiz bir çığlık döküldü.Bu kadar bağrışmaya neden kimse gelmiyordu ki dünya üzerinde bir biz mi vardık acaba bu gece ??
Adamın beni saçımdan tutup kaldırması artık içimdeki Hira'nın uyanmasına sebep olmuştu.
"Bırak lan beni piç kurusu !!Arkana 3-5 adam aldın diye adam mı oldun lan ! Yiyosa tek gelsene !!"
Allahım bu cümleyi ben mi kurmuştum . Normal şartlarda böyle birşey demem benden beklenilecek bir hareketti ama şu an hiçte normal bir durumda sayılmazdım.
"Oo haşin asi kızz BAYILIRIMM!! Tabi bebeğim sen nasıl istersen.Onlar hiç karışmıyacak sen ve ben göster bakalım maharetini."Gülerek adamlarına döndü ve "Siz karışmayın beyler kuzucuğumuzun canı güzel bi geceden önce spor yapmak istemiş." Onlar pis pis gülerken adamın suratına öyle bir yumruk patlattım ki iki adam gerilemek zorunda kaldı.Adam daha kendini toparlayamadan karın boşluğuna öyle bir tekme indirdim ki bir an nefessiz kaldı.Kafasını kaldırdığında ne yalan söylüyüm korkmuştum .Gözlerinden alev fışkırıyordu.
"Seni sürtük senii ."
Bana öyle bir yumruk savurdu ki yüzüme gelseydi bir hafta mor bir yüzle dolanmak zorunda kalırdım ama kick-boks ve yakın dövüş kurslarına gitmem ilk defa işime yaradı ve adamın elini havada yakalayıp bacak arasına bir tekme daha attım.Adam iyice kendini kaybetmişti beklemediği bu tepki karşısında.Ben sevinirken hesap etmediğim bir şey vardı: Geri kalan dört izbandut...
Hepsi birden beni kolumdan tuttuğu gibi duvara fırlattılar.O kadar hızlı fırlattılar ki kafamı duvara çarpmamla yere düşmem bir oldu. Ve heryer kararmaya başladı.
KARANLIK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKLER ASLA SAKLANMAZ
Mystery / ThrillerRüyalar her zaman tersine mi çıkar gerçekten... Hira hiç de öyle demiyor ama... Bir gece rüyanızda gördünüz herşey gerceklesse ne yapardınız ?? Bakın bu yetenegi yüzünden Hira ' nın basına neler geliyor....