Allahim gozlerimi acamiyorum korkudan. Ya adami oldurduyse. Offf ne sacmaliyorum ben yaa tabi ki oldurdu. Gozleri kapali ates etti ve adamin kafasindaki elma da kucucuktu hem yere dusme seside geldi . Offf Allahim ben ne yapacagim yaa .. Gozlerimi acmasam adami odadan cikarana kadar olmaz mi ya ??
" Ne yaptin seen ??? Offf katil oldun yaa benide isin icine soktun bide !!! "
İyide ben niye konustum yaa . Susup odadan cikana kadar gozlerimi acmiyacaktim ama ben .
" Sakin olur musun lutfen ??"
Aaa deli midir nedir bu adam yaa ?? Sakin ol diyo bide bana gulerek !! Adami oldurdu yaa adami oldurdu.
" Su gozlerini acarmisin artik ?? "
Hayir tabiki de acmiycam gozlerimi delimiyim ben yaa ..
" Hayir ... Acmiycam gozlerimi .. O adamin olusunu burdan cikarana kadar da boyle kapali kalcak . Gozlerimi acip o manzarayi gormek istemiyorum.. "
Gulmeye basladi . Allahim bide guluyo yaa .. Daha demin adami oldurdu simdi de gelmis guluyo yaa !!
" Bide bana degisik insan diyosun yaa !! Adami oldurdun simdide gelmis guluyorsun . Tedaviye ihtiyacin var senin yaa !!!! "
" Nee adammi oldurdum ben !! Hahaa cok komiksin !! Ac artik su gozlerini ."
Daha fazla dayanamayacagim . Bu kadar dayanmam bile bi mucize . Aciyorum artik gozlerimi ..
" Ohaa !!! İnanamiyorum sana !!! Naptin sen ???"
Sakami bu yaa ???
" Hahaha demistim ben sana ac gozlerini diye ."
Adam gulmekte hakliymis yaa ..
"Ama senin gozlerin kapaliydi nasil elmayi tam ortasindan vurabildin ??"
" Sen beni cok hafife almissin ."
Ates hakliymis ya ben onu cok hafife almisim . Adamin kafasindaki elmayi gozleri kapali tam da orta yerinden vurdu . Ama adam neden yerde yatiyo???
" Peki sen elmayi vurduysan adam neden yerde yatiyo??"
" Cunku adam yusufcuk oldu . "
dedi ve gulmeye basladi . Hakliydida bende guluyordum cunku . Adam korkudan bayilmisti.
" Eee peki simdi ne olacak ??"
Bu sorunun cevabini gercekten merak ediyordum .
Bana cevap bile vermeden tepefonunu aldi ve birini aradi .
" Devrem napiyosun ?? "
Odun mu bu adam yaa ? İnsam bi selam falan verir .
"" İyi devrem birak simdi beni sana bi isim dustu . "
Acik sozlu adam hemen konuya giriyo .
" Simdi devrem bi adam var elimde tamda aradigim turden . İzinliyim biliyosun bu yuzden ifade falan alamiyorum musaitsen gelsende yanimda olsan is bitincede adami alip gidersin . Olmaz mi ??"
Kimle konusuyoki bu adam ?? Salak kafam yaa kimle konusacak tabi polis arkadasiyla konusuyo devrem dedi demin .
" Eyvallah devre cabuk gel ama . "
Allahim yaa bide emir veriyo . Ama emir verirken bile cok tatli oluyo ayri bi yumusakligi tatliligi var . Offf ne sacmaliyorum ben yaa ne tatliligindan bahsediyorum oyle.
" Polis arkadasimla konustum . Ben izinliyim iki hafta bu yuzden ifade alamiyorum . Arkadasim gelince ben sorularimin yanitini alicam oda raporluycak. Merakin gitti mi ? "
Sevecen ve mutlu bi konusmasi vardi . Daha demin sinirden kopururken simdi cokda mutlu. Bu adam gercekten normal degil.
" Evet merakim gecti . Ama daha soracagim bir suru soru var sana. "
" Hmm o sorulardan bende de var sana sormam gereken. Ama sonra aksam konusalim . Bu arada benim sana bi soru sormam gerekiyo. "
" Hmm ne sorcakmissin acaba bana ?? bende sana senin bana dedigin gibi ' sonra tum sorularini yanitliycam' mi desem acaba ?? "
Hahaah ohhhh nasi oluyomus bakalim Ates Beyy !!!
Karsimda oyle bir dudak bozduku Allahim dayanilmaz bisi yaa . Ben oyle bisi yapsam karsimdaki insanin intihar sebebi olurum heralde.
" Tamam tamam sor bakalim ne sorcakmissin. "
" Senin ismin neyi konusurken ismini bilmem daha kolay olur . "
Guluyodu ama benim de hosuma gitmisti bu sorusu bende guluyordum.
" Sen daha benim ismimi bilmiyomusun ??? Hahaa tamam sende haklisin o kadar isin icinde ismimi sorcak degildin heralde . İsmim Hira benim ATES BEY !! "
Ates kismini ustune basa basa soylemistim o bilsin onun ismini bildigimi.
" Sen benim ismimi nerden biliyosun peki ?? "
" Eee cok meshursunuz Ates Bey . Adamlarin agzindan adiniz dusmedi bi turlu . Ates asagi Ates yukari ... "
" Cook severler beni ondandir. "
İmali imali soylemisti .
" Artik sorularimizi cevaplasak mi ?? "
dedi birden hic bisi anlamamistim ne sorusu ???
" Ne sorusu ?"
" Ne sorusu olcak . Dedik ya birbirimiz hakkindaki sorulari sonra sorcaz diye . Artik zamani geldi diyorum . Ben mutfaktan cips misir falan getircem gece uzun olcak nede olsa . "
sesi gayet neseliydi.
Soru - cevap gecesi baslasiiiiiii......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKLER ASLA SAKLANMAZ
Mystery / ThrillerRüyalar her zaman tersine mi çıkar gerçekten... Hira hiç de öyle demiyor ama... Bir gece rüyanızda gördünüz herşey gerceklesse ne yapardınız ?? Bakın bu yetenegi yüzünden Hira ' nın basına neler geliyor....