Ora de religie

1.1K 63 8
                                    

Ora de religie,ca va vine sa credeti sau nu,este cea mai asteptata ora din saptamana.Trebuie sa mentionez ca nu suntem deloc religiosi.Inainte sa vina profu avem un fel de ritual:stingem lumina (este intuneric),bagam manele si desigur e o liniste ca in cimitir sa se auda muzica.

Intra profu, aprinde lumina si incepem sa spunem rugaciunile(baietii accentueaza si spun ca o manea fiecare rugaciune in timp ce ceilalti se abtin sa nu rada),dupa care profu scrie pe tabla (de fiecare data) ''Cei ce aleg intunericul se duc cu cel rau in...,nu alegeti intunericul niciodata'' la care un coleg spune ''Dar cum, dormim cu lumina aprinsa?''.Profu se inchina si continua sa scrie ''Cine alege intunericul nu va mai vedea lumina!!!''. Un coleg spune ''Eu nu inteleg,cand ma culc sting lumina si dimineata ma trezesc cu lumina,cum vine asta??'' ,profu iar se inchina. Deschide catalogul si ajunge la x (nu dau nume ca sa nu aiba probleme),cel care face ora foarte amuzanta.''X,ne spui lectia? '' ''Cum sa nu domn' profesor,dar pot sa va pun o intrebare: de ce se plimba Preafericitul Daniel cu BMW??(ideea mea)''. ''O sa iti raspund cu o intrebare:ti-ar place sa il vezi cu pantofii rupti?''.''Eu nu am zis asta ,eu ziceam sa isi ia un Logan,imbunatatea Romania si restul banilor ii dona la copiii saraci..''.Noi toti eram pe jos de ras,iar profu si-a pus fata in maini si a stat asa 5 min.(cronometrat) dupa cara i-a spus lui x sa stea jos.Ne-a predat dupa care a spus ca e Craciunul si ca ar fi bine sa cantam. Noi am inceput: Mos Craciun cu plete dalbe, A venit de prin boschetii... .Profu s-a ridicat,s-a dus in fata icoanei si s-a rugat in timp ce pe fundal canta Florin Salam. A plecat cu 5 min. Inainte sa se sune spunandu-ne ca o sa sfarsim pe findul iadului.

Cam asta s-a intamplat,sper ca va placut si daca nu,asta e.Scz. daca am greseli,viata e grea.

Clasa mea nebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum