1. Kapitola - Nové přátelství

9 1 0
                                    

Je  první den tady na Jezdecké akademii - Bílí Anděl . Krystýna se právě vstala a čeká ji velké překvapení od její babičky.  Je to nová holka na Akademii? Ano ,,je to nová holka na Akademii . Cože proč nestačí že už máme dost práce s tím abychom byli na ranči spokojení a ty sem přihlásíš holku , která ani neumí na koni . Naopak ona na koni umí lépe než ty . COŽE? Jako vážně babi . No jasně ! Ok, jdu to zavolat kamarádům. Ahoj lidi přijede nová holka a babička chce abychom ji představily sebe a ranč. Aha tak to je zajímavé. Dobře jdu se obléct a dojdu ti pomoct. Dobře Dominiku. A vy holky nic? Jasně že ti pomůžeme ti to připravit. Tak jo máme ji připravit box a pokoj pro koně .  Ne když je taková hodná . Teda doufám ? Jó to doufám. Ahoj já jsem Ema a vy ? Já jsem Krystýna moje babička vlastní tenhle ranč . Já jsem Veronika a bydlím ve městě , ale koně mám ráda i tak. Ahoj já jsem  Adéla  a moje máma vlastní ranč vedle . A já jsem Dominik moc rád tě poznávám. I já tebe Dominiku . Kam mám  uložit svého koně je dost unavený,protože před tím než my to řekl táta tak jsem trénovala.  Aha . Jo pojď za námi. Prý jsem slyšela od babičky že jsi na koni hrozně dobrá nenaučila by jsi mě něco . I mě . Ozvali se všichni . No tak dobrá,ale až zítra můj kůň je hodně vyčerpaný  z toho dlouhého tréninku. Trénovala jsem od rána . A to nepočítám to jak jsem spadla do bláta a byla celá špinavá. Aha já nevěděla že umíš padat z koně . Jo,ale mému koni podklouzla noha a já spadla. Jo jasně chápu a nic mu není . Ne zatím ne a volali jsme veterináře a on mi řekl že si má odpočinout a až zítra na něm mám jet,ale jen ve cvalu  žádný trysk. Což je smůla ještě k tomu když máme zítra rekreaci . To naštve . Jo to naštve . No já vím . Ale můžeš si zkusit parkur. To jsem nezkoušela , ale je to zajímavé. Jo může tě to naučit  Adéla  je na parkur velmi dobrá . Jo můj kůň on je na parkur hodně dobrý  . Jo to máš pravdu ty máš skříň plnou trofejí.Tak to gratuluji. Díky.

Jezdecký klub -Bílí AndělKde žijí příběhy. Začni objevovat