Jak się poznaliście? - Thorin

1.1K 32 7
                                    

Spacerowałaś w okolicach Samotnej Góry. Lubiłaś podziwiać miejsca w jej pobliżu i przy okazji rozmyślałaś o Ereborze. Nigdy tam nie byłaś ale w przyszłości chciałaś odwiedzić to krasnoludzkie królestwo. Z zamyślenia wyrwała cię tajemnicza postać, która przyłożyła ostrze do Twojej szyi. Próbowałaś się wyrwać ale to było na nic. Udało Ci się zobaczyć kto się zaatakował. Był to ork. Wpatrywał się w Ciebie ze złowieszczym uśmiechem. Gdy już miał zadać ci ostateczny cios ktoś odepchnął go tak, że padł na ziemię. Następnie dobił go mieczem. Z szokiem patrzyłaś na martwe ciało orka.
- Nie bój się już nic ci nie grozi - powiedział - jak się nazywasz?
- Jestem [T/I] - odpowiedziałaś.
- Ja jestem Thorin. Gdy usłyszałaś jego imię od razu przypomniałaś sobie że to książę Ereboru.
- Wasza wysokość, nie wiem jak mam dziękować za uratowanie mnie.
- Nie musisz. I przeszliśmy na ty więc nie musisz się do mnie zwracać tak oficjalnie.
- Dobrze
- Przejdziemy się? - zaproponował
- Z chęcią - odpowiedziałaś.
Po tym spacerze spotykaliście się coraz częściej a po jakimś czasie zostaliście przyjaciółmi. Bardzo dobrze się dogadywaliście, po pewnym czasie zaczęliście czuć do siebie coś więcej.

______________________________________________

Hejka
Z góry przepraszam za błędy ale chciałam to jeszcze dzisiaj opublikować. W sobotę lub niedzielę postaram się dodać "Jak się poznaliście " Z Filim i Kilim. O reszcie będę informować od poniedziałku.
To tyle miłej nocy / dnia ( zależy kiedy będziesz czytać)

❞ 𝘩𝘰𝘣𝘣𝘪𝘵 & 𝘭𝘰𝘵𝘳 ❝ ── 𝘱𝘳𝘦𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz