Misya:Kau kenalkan Fisya dari ELITE HIGH SCHOOL?
Kami mengangguk.
"Sebenarnya Fisya tu kakak aku.Dulu masa aku kecik ii aku okey je..Masa kami umur 11 tahun aku tak tau kenapa...tiba tiba aku terikut perangai dia.So start dari situlah aku jadi gedik,mekap tebal,macam iilah.Mama aku pernah pesan kat aku muka aku ni tak payah pakai mekap tak pe sebab dah cantik.Tapi aku tak dengar kata Mama aku.Aku dengar jugak kata Fisya.Aku menyesal sangat."luah Misya.
"Mama kau sekarang kat ane??"soal Riya.
"Mama aku sekarang kat New Zealand sekali ngan Papa aku.Aku pon tak tahu bila dorang nak balik.Masa aku darjah 6 sebelum aku menduduki UPSR Mama and papa aku kena gi New Zealand."tanpa di sedari air mata Fisya jatuh jua.
"Aku tak dapat nak kongsi kegambiraan(?) aku ngan dorang.Aku dah belajar rajin ii sebab nak banggakan Ma&pa aku.Tapi hampa dorang tak balik."sambung Misya lagi.
"Kau dapat berapa A??"soal Sarah.
"6 A"jawab Misya.
"Wowww hebatnyee..mesti kau happykan..Aku dapat 5A1B je.."ujarku.
B tu tak yah tanyalahh..mesti Bi..HAHAHAHAHAHA
"Mesti ramai ingat aku happy..Tapi yang sebenarnya aku tak happy...Sebab tak dapat nak tunjukkan dekat orang yang aku sayang.Masa ambil result pon aku gi sorang ii je.Nak harapkan Fisya??Dia berkepit ngan pak we dia tu 24 jam."ujar Misya.
"Tak pe..aku faham perasaan kau."ucap Esya.
"Hahhhh!!!!"jeritku.
"Kau kenapa sengal??"soal Asyilla dengan nada tinggi.
"Hehe..Sorry Syilla kiuttttt."ujarku.
"Kiut pati ayam"ujar Misya selamba.
"HAHAHAHAHA"gelak Esya dan Riya.
"WOIII!aku taulah korang ni bff cik ponti..Tapi janganlah gelak camtuu"perli Sarah
"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA"
gelak Esya,Riya,aku dan Misya.Asyilla memuncungkan bibir.
Aku:Haihhh..Tadi jadi kiut pati ayam ni jadi itik lak dah..Nasiblah dapat kawan cam ni.
Kami ketawa bersama.
Sarah:Kau nak cakap apa tadi Rysha??
Aku:Tadi masa kitorang cari petunjuk kitorang ada dengar perbualan ELITE HIGH SCHOOL.Dorang rapat ngan kita sebab nak ambik kesempatan(?) jee.
Sarah:WHAT?!!!
Aku berlari menaiki tangga dan menuju ke bilikku.
Aku mengambil beg kertas yang di hadiahkan oleh Farhan kepadaku.
Aku membawa beg kertas itu turun ke bawah.
Semua memandang ke arah aku.
Aku membuka Beg kertas dari Farhan.
Baju Adidas.Seluar Adidas,Topi cap Adidas dan kasut Adidas.
Pembetulan !!NIKE!!Bukan ADIDAS
Author malas nak delete bck.
Aku membelek ii semua pakaian tersebut.
Aku melihat satu perakam suara yang amat kecil.
Aku menunjukkan kepada kawan ii ku.
Mereka terkejut.
Esya:Sekarang----
Belum sempat isya menghabiskan ayatnya telefonku berdering.
YOU ARE READING
Miss Instafamous,Kau Milik Aku Selamanya
Novela JuvenilBAIK KORANG TAK PAYAH BACA..CERITA NI MEMANG MENGARUT🙄😂😂😂