Present Mic: "Final maçı sona erdi! Kazanan kişi; Mirai Hebi!
Jiro: "Hayır nasıl olur!"
Kirishima: "Ne!"
Kaminari: "Evet iddiayı ben kazandım!"
Jiro: "Hayır olamaz daha demin Akina onu itiyordu ama!"
Kaminari: "İkiniz de dikkatsizsiniz işte bir dahaki sefere daha dikkatli izleyin."
Al işte iddiayı kaybettim. Biliyordum zaten iddiayı kaybedeceğimi. Hiç girmeyecektim böyle işlere of ya.
Kaminari: "Şimdi gitar derslerine ne zaman başlıyoruz?"
Jiro: "Bu akşam başlamamızı falan mı bekliyorsun?"
Kaminari: "Hayır sadece soruyorum."
Jiro: "Of bilmiyorum!"
Madalya töreninden sonra Aizawa sensei ile sınıfa döndük.
Aizawa: "Umarım 2. sınıfların turnuvasından bir şeyler öğrenmişsinizdir.
Kaminari bana bakıp gülmesini tutmaya çalıştı. Ben de onun ayağına bastım.
Aizawa: "Seneye olacak turnuvada sizden daha iyi bir performans bekliyorum, şimdi yatakhanelerinize gidebilirsiniz."
Jiro: "Sen ne gülüyorsun öyle?"
Kaminari "Ehe özür dilerim."
Jiro: "Yarın başlayabiliriz."
Kaminari: "Anlamadım."
Jiro: "Of gitar dersinden bahsediyorum işte."
Kaminari: "Hee tamam."
Jiro: "Neyse ben yatakhaneye gidiyorum."
...
Yarın derse başlayacaktık. Nerede yapacağımızı da bilmiyorum ki! Dışarıda falan yaparız herhalde. Zaten yarın Cumartesi olduğu için derslerimiz yok. Ama yarın yağışlı olursa nerede yapacağız? Asla yatakhanede olmaz. Her neyse eğer yağmur yağarsa sonra yaparız.