❥︎3

2.9K 176 94
                                    

İlk yarışma başlıyordu. Yarışmacılardan biri gri saçlı bir erkekti, diğeri ise turuncu saçlı, çilli bir kızdı.

Kaminari: "Jiro sence kim kazanır?"

Yav konuşma benle mal.

Jiro: "Gri saçlı olan herhalde."

Turnuva başlamıştı. Gri çocuğun özgünlüğü yanlış anlamamışsam rüzgarı kontrol etmek falandı. Turuncu saçlı kızınkini henüz anlayamadım ama gri saçlının kazanacağı bence belliydi çünkü rüzgarın kontrolü ile rakibini çok iyi bir şekilde saha dışına atabilirdi. Ama çocuk onu rüzgarları ile itmeye çalışırken kız her seferinde kendini rüzgarın ters yönüne çekiyordu. Gücünün hâlâ ne olduğunu anlayamamıştım. Sanırım kendini bir şeylere çekmek falandı. Bu şekilde iyi kaçabilirdi ama saha dışına atması için ne yapacaktı? Birden gri saçlı bir güç tarafından itildi ve sahanın dışına çıktı.

Kaminari: "Söylemiştim o kazandı işte."

Aferim salak bunu bilince çok şey kazandın ya.

Present Mic: Akina Ito bir üst aşamaya yükseldi!

Kızın özgünlüğü "Çekme ve itme"ydi ve bence oldukça güzel bir özgünlüktü. Acaba bir sonraki yarışmacılar kimler olacaktı.
Bu turnuvadan olabildiğince şey öğrenmem gerekiyordu. Seneye olacak Spor Festivali'nde iyi bir performans sergilemem lazımdı.
Bu sefer diğer yarışma için mola süresi 10 dakika olacaktı çünkü saha zarar görmemişti ve yarışmacıların yaralanması şiddetli değildi.
Sonunda 10 dakika geçmişti ve diğer yarışmacılar sahaya gelmişti. Bu seferki yarışmacılardan birinin omuz hizasında sarı saçları vardı ve oldukça parlayan sarı gözleri. Diğer yarışmacının da uzun kahverengi saçları vardı ama asıl dikkatimi çeken alnının ortasında bir göz vardı ve bence bu oldukça korkutucuydu.

Kaminari: "Bence şu 3 gözlü kazanır."

Jiro: "Bence de."

✔︎ 𝐄𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜 𝐋𝐨𝐯𝐞 | 𝐊𝐚𝐦𝐢𝐣𝐢𝐫𝐨𝐮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin