Medya: AhmadNahaas aldım bnha galleri kitabında bulabilirsiniz
Kirishimadan^.^
-Eiii kalk artık okula geç kalıcaksınnnn!!!
-Tamam, kalkıyorum.
Aynanın karşına geçtim. Siyah saçlarımı taradım. Yüzümdeki yara izine baktım. Beni çok çirkin gösteriyordu. Ortaokulun bitmesine az kaldı.
Yılsonu gösterisi var, sonrada seçmeler için UA lisesinin şeyine katılacak ne deniyor ona of herneyse.
UA' ya gitmek istediğimi duyan herkes benle dalga geçmişti, sinirlerimi bozdular görür onlar hele bi kazanayım.
Kahvaltıya indim, mis gibi koku geliyordu yemeğimi yiyip okula gittim. Mina beni bekliyordu. Mina en iyi arkadaşım onla beraber UA'ya girmek istiyoruz.
-Mina.
-Efendim kirishima.
-Şeyi sorucam baloya kimle gideceksin?
-Bilmem teklif almadım.
-O zaman benimle gelirmisiniz güzel hanımefendi?
-Tabikide, yakışıklı beyfendi.
Gülüştük çok iyi anlaşıyorduk aslında ama hani anlarsınız o kızlarla daha iyi anlaşıyordu. Zaten benimde erkek arkadaşlarım vardı. Annelerimiz arkadaştı. Yine sıkıcı bi ders günü arka Köşeye oturup kafamı koydum uyudum. Yüzüme dokunan şeyle uyandım.
-kiri hadi kalk.
-ne var ya!
-hadi annen aradı bugün okuldan erken çıkıcakmışız
-of be bekle ödevleri alayım
Mina beni bekliyordu aslında ödevleri yapıcağımdan değilde hani anlarsınız çantam dolu gözüksün.
-Mina nereye gidiyoruz?
-Kirishima annen falan çağırmadı aslında yarın balo varya benim alışverişe gitmem gerekiyor, tek başıma sıkılırım. Hem sanada kıyafet almalıyız.
-Of peki
Yarım saat kadar yürüdük,kocaman bir alışveriş merkezine geldik.
-Mina kaybolursan seni aramam direk eve giderim.
Hafifçe omzuma vurdu.
-Çok teşekkürler.
İçeri girdik . Ben Mina'nın peşinden gidiyordum. Bir mağazaya girdik,ne deniyordu bunlara tuvalet yok yok taval ha hatırladım tuval.
-Knk bunlarla rahat edicekmisin?
-Of kiri sen git bi takım elbise bak, beni rahat bırak.
Biraz ilerledikten sonra bir mağazaya girdim, kasada çok tatlı bir kız vardı.
-Günaydın özelikle baktığınız bir şey varmı
-Ha,evet mezuniyet balosu için takım elbise alıcaktım
-Bu taraftan bedeninize uygun bir şey bakalım hım xl, xxl, l,s,m;m size göre bence
Uzattığı takım elbiseyi aldım çok güzeldi. Giyindim bedeni uydu hemen satın aldım.
-İyi günler.
-Sizede.
Mina'nın yanına gittim. Elindeki poşeti görünce rahatladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklını okuyabiliyorum
FanfictionUa lisesine gitmek isteyen iki öğrenci kirishima ve bakugo Kirishima sevecen tavrı ile herkes tarafından sevilen bir birey Bakugo kirishima aksine inatçı aksi ve çekilmez biri Deku bakugonun çoçukluk Arkadaşı ama bakugo onu Arkadaşı görmüyor Mina ki...