Bölüm 3

312 30 185
                                    

Kirishimadan

-hocam lütfen bırakın telepati kız kacchan dedi sizde duydunuz arkadaşım dışarıda lütfen yardıma gitmem lazım!!!

-Kirishima otur oturduğun yerde.

Nerdeyse ağlıcaktım kötü adamlar onun peşindeydi ben nasıl bir arkadaşım daha arkadaşımı bile koruyamıyorum ben.

. .. ben kahraman olmayı hakketmiyorum!

...

-Arkadaşlar lütfen onu kurtarmamız gerek lütfen hiç bişey yapamadım eğer eğer
İç çekme*
Eğer yardım etseydim belkide o burda olucaktı .

-kirishima şaçmalayı kes!

Her şey benim şuçum. deku kendini şuçluyordu ama onun hiç bi şuçu yok. o kurtarabildiği kadar kurtardı bense o odada öylece bekledim.

....

-Durun bende var.

-onlar çok pahalı değil miydi kostümüm için bi tane alacağımda fiyatlarına bakmıştım.

-biliyorum ama her şey benim şuçum bunu hakketim.

...

Bakugo lütfen lütfen yardımımı kabul ben çok endişelendim napıcağımı bilemiyorum

-bakugo gellll!!!

-aptal.

Gülümsedi ve elimi tuttu hayır ağlamam lazım bu hiç erkeksi olmaz inince ona sıkıca sarılıcam .

...

Bakugonun anlatımından

-Bakugo güvenli bir şekilde eve gitmen gerek zaten okul olarak yatılı sisteme geçiçez.

(All might kısmında kendini şuçlama bölümüne girmicem çünkü why not )

Herkes yavaş yavaş dağıldı kirishima hala bekliyordu herkes gittikten sonra bana kocaman sarıldı ve ağlamaya başladı.

-aptalsın sen ne kadar korktum biliyormusun!!

Ona karşılık vermedim.

Benden rahatsız oluyo biliyorum ama onun için ne kadar korktuğumu bilmiyor.

-boktan şaçlı ağlamak hiç erkeksi değil.

Gülerek
-kaçırılmakta hiç erkeksi değil bakugo.

Onun için ne kadar endişelendi herkes annesi babası bunları duysa üzülür mü mutlu mu olur acaba?

-boktan şaçlı hadi eve gitsene.

-senle gelicem seni eve bırakıyım sonra kendi evime geçerim.

-yolun uzar hadi git bebek bakıcılığına ihtiyacım yok benim!!!

-hayır ben o tarafta oturuyorum zaten.

Aslında yolum baya uzuyu bize bu kadar ters oturması kötü her neyse.

Aptal bu çoçuk ya yavaş yavaş eve doğru yürüdük.

-sen sana verdiğim ödevleri yaptın mı bide kampta kıyafetlerim vardı of orda kaldılar!!!

-kıyafetlerini ben aldım merak etme şey o kadar şey arasında ödevleri yapamadım.

Ah bu bebe çok salak benim için niye endişeleniyor.

Acaba gerçekten olabilir mi ondan mı hoşlanıyorum.

Öksürmeye başladım ne benden mi hoşlanıyor.

Aklını okuyabiliyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin