Bakugodan
Aklıma bi kaç gündür takıldıda jironun aklını okuyamıyorum her okumaya çalıştığımda boşluk ses yok.
Tekrar deneyeceğim.
Villain olduğumu kimse öğrenmemeli ah kirishimayı öldürceğimiz yer nerediydi ha evet ..... saat 16.30 orda onu öldürücez!!!!
Komik ne şaçmalıyo bu gerçek değil dimi ah tanrım akıl okuyamasam orda onu öldürüceklerdi.
......
Saat 16.25
Son beş dakika sonra saldırıcam ona arkadan bir alkış sesi geldi.
-biliyordum!!!
Tam onu patlatıcakken.
-hey dur kiri yanımda değil!!!
-sen ne nasıl?
-bakugo akıl okuyabiliyorsun dimi?
-sen nerden?
-bak bakugo biz akıl okuyucular izin vermediğimiz sürece birbirimizin aklını okuyamayız senin aklını okuyamadığım da şüphelenmeye başladım donra kiriyle %100uyumlı testi sadece onaylamak için böyle bi oyun oynadım.
-bunu bilmek ne işine yarıyacak?
-.....
-Tch her neyse ben gidiyorum.
-ondan hoşlanıyosun dimi?
-kimden?
-kirishima.
-ne şey tabiki hayır!!!!!
-bakugo senin akıl okuyucu olduğunu öğrenmem ne işe yarıyo demiştin ya şuan aklını okuyabiliyorum ve evet abayı yakmışsın be...
Sinirle ordan uzaklaştım salak kız mal ya ben ondan hoşlanıyorum tamam ama çok azıcık yani.
-hey bakugo !(kiri dedi bunu)
Lütfen kabul etsin.
-ne var ne istiyorsun şuan senle uğraşamam!!!
-anladım sadece selam vericektim.
Aptal bu kadar kaba olmak zorunda falan değilsin karşındaki insanlarında bi kalbi var.
Gitti aferim bana yani diyecek bi şey bulamıyorum sinirle odama Gittim kapıyı kapatıp uyudum.
....
-ah kim uyandırdı beni!!!! Girrr
-şey bakugo öğle yemeğinde yoktun iyi misin sandviç getirdim aç mısın ?
-evet evet iyiyim!
-en azından bana haber ver olur mu?
Çok mu belli ediyorum tamam ona şimdi açılıcam.
Ah dur hazır değilim.
-kirishima çok yorgunum biraz da ateşim var dinlenebilirmiyim?
-ne !! Ateşin mi var hadi gel recovery girle gidiyoruz.
-boktan şaçlı sadece dinlenmek istiyorum hadi git artık!
Bugün ikidir beni tersliyor acaba bi şey yaptım da haberim mi yok.
Ah evet mantıklı ona trip atıcam kendini şuçlu hissedecek ama şuan açılmasın hazır değilim.
...
Akşam yemeğine indim.
-hey! Bakugo bizle otur.
-sizle oturmak istemiyorum boktan şaçlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklını okuyabiliyorum
Hayran KurguUa lisesine gitmek isteyen iki öğrenci kirishima ve bakugo Kirishima sevecen tavrı ile herkes tarafından sevilen bir birey Bakugo kirishima aksine inatçı aksi ve çekilmez biri Deku bakugonun çoçukluk Arkadaşı ama bakugo onu Arkadaşı görmüyor Mina ki...