1

7 1 0
                                    

Seznámení s postavami

Čauky jsem Micky... nejsem nijak zajímaví s nikým se moc nebavím a v bytě bydlím sám. Spousta lidí když mě vidí tak si myslí že mě šikanují ale tak to není, rád sportuji a dělám box někdy zajdu na za strejdou který vyučuje sebeobranu.
Nejsem šprt i když si to spousta lidí myslí protože jsem drobný, je mi jedno co si ostatní myslí. Nechápu lidi co si myslí že když mám malou postavu tak jsem šprt kterýho šikanují.

Jinak je mi osmnáct let a měřím 165cm a přeju si aby otce pustily z basy. Miluji ananas a čtení a párty, je to docela divná kombinace ale matka byla prostitutka a neměla hlídání tak mě brala sebou do baru což docela vysvětluje. A čtení? No... neříkej te že vy taky někdy se nepotřebujete uklidnit s nějakou knížkou.
Nemám rád bouřky a bojím se doktorů. Nikdo mě nedostane do nemocnice!
A neříkám že se o to pokusilo málo lidí.

Jdou mi krádeže a docela i lhaní, není to nějak těžký. Dost dobře dokážu využít příležitosti a svého zvhledu.

 Dost dobře dokážu využít příležitosti a svého zvhledu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Psáno normálně

______________________________________

Jsem Rick, pocházím z bohatý rodiny takže nemusím pracovat ale pracuji jako soukromej psycholog, jinak bych se asi unudil. Otec je bývalí generál a tak jsem měl přísnou výchovu, ale neříkám že jsem nějaký neviňátko! Matka ta nás opustila když mi bylo pět let, šla za jiným chlapem. Otec byl a pořád je nejlepším otcem na světě, je docela přísnej ale mohl jsem za ním příjít kdykoliv s čímkoliv. Podporoval mě i s holkama i když to někdy bylo těžký ,vůbec se nezlobil když zjistil že jsem bisexuál. Prostě otec do každý situace.Po tátovi jsem kliďas ale dokážu i vybuchnout

Chodil jsem do kurzu karate a sebeobrany. Jsem docela rváč ale nerad to tak řeším ale když není jiná možnost. Miluji fitness a běh někdy si i za boxuji. Nemám rád zlodějíčky a další podvodníky, ono to docela naštve když příjdete domů a zjistíte že nemáte peněženku, i když jsem bohatí. A mám rád večírky, párty prostě zábavu. Je mi dvacet a měřím 178 cm.

 Je mi dvacet a měřím 178 cm

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Psáno tučně

____________________________________

Snad se líbí první kapitola:) 318 slov

Osudová krádežKde žijí příběhy. Začni objevovat