8

3 0 0
                                    

Útěk

To snad není pravda! On mě přemluvil a teť jsem u vchodu do baráku, velkýho baráku.
,,Nezapomeň ber věci co se ti vejdou do batuhu a má to cenu." Poučí mě. ,,Chápu"

Má to tu krásný a velký. Trvá mi to než najdu správný dveře. Pane bože kolik má koupelen?! Od tý doby jsem našel jen pokoje bez oken (nevím proč) a asi tak tři koupelny,hernu a posilovnu. A našel jsem jen pár šperků a jogurt s rohlíkem. Už třetí den nejím a mám mega hlad a prázdnou ledničku na rozdíl od něj.

Šel jsem do baru, abych se ožral do němuty. Popral jsem se s nejlepším kámoše protože mě urážel. Prý jsem jen bohatý zmetek co nikdy nepracoval a že se se mnou kamarádil jen pro peníze. A že jsem k nevidržení jak rozhazuju peníze.

Na jednou si všimnu že se ty holky o me starají až moc. Většinou si mě nevšimnou a já tu jen chlastám. ,,Kocourku? Chceš si šáhnout?" Zeptá se a mě se chce blít. Jo, jsem gay ale taky mi nedělá problém se vyspat s holkou. Dalo by se říct že jsem bisexuál ale víc mě přitahujou kluci. Nevím...nevynám se v tom. Respektuji holky co tady tančí u tyče, je to jen práce ale nemám potřebu na ně sahat.

,,Ne, nemám náladu." Řeknu jí ale ona nedá a pořád otravuje a přidá se ještě jedna. ,,Prosím ještě jednou 'Irish Coffee'." Řeknu barvanovi. ,,Ano, hned to bude."
,,Co si stalo?" Zeptá se, divím že se se mnou zahazujou když tu mají dost bohatých chlapů co o ně stojí. ,,Jsem Alexandra a tohle je chloe." Představí sebe i svojí kamarádku. ,,Tak povíš nám co se stalo?" Zeptá se zvědavě, nevím co mě to popadlo a začal jsem vyprávět.

,,Můj nejlepší kámoš řekl že se mnou kamarádil jen pro peníze. Popral jsem se sním ale pořád mě to mrzí, znám ho od školky." ,,Ou to nás mrzí!" Zapiští mi do ucha a objedná koktejl.

,,To je smutný, je to debil když ti to řekl"
To je fakt pro se trápím když on to věděl že to někdy řekne. ,,Asi máš pravdu chloe"

,,Pojď tancovat!" Zaječí Alexandra. Chloe mě chytla za ruku a táhla na parket.
,,Neumím tancovat!" Řeknu jim na hlas aby mě slyšeli. ,,To nevadí!" Uslyším od někud ze předu.

Už se sotva držím na nohou a tak jsem se rozhodl že půjdu domů. ,,Alečlovando, kloe jdu už dome." Řeknu jim a jdu pryč.
Skouší mě zdržet, nevím proč ale já chci domů.

Jsem doma a slyším jako kdyby tady někdo byl. Někdo něco zařve a já nevím co se stane.

,,Micky kde si?! Poplach! Majtel je doma!" Zařve na mně a zdrhá. Běžím za ním ale spadnu na zem.

Zloději?! Běžím ke stolku a ze šuplíku si vezmu pistoli. Plížím se domem s pistolí, jeden mi zdrhl ale jeden tu pořád je. Slyším jak zrychleně dýchá. Podívám se za roh a tam leží rozpláclej na zemi. Namířím na něj pistoli a on se zvedne. Mám dost alkoholu v krvi a jsem pomalejší. Než se naděju zloděj běží ke dveřím mého pokoje, nejsou tam okna. Vezmu rychle klíče a zamknu ho tam.
Jdu do postele je to jen sen a až se probudím tak se nic s toho nestalo je to jen sen řeknu si a hned usnu...

On mě tady zamknul?! Ne,ne,ne... to nemůže být pravda! Bouchám na dveře ale nic se neděje. Snad nezavolá policii, jsem v podmínce. Kdyby zavolal policii tak mi hrozí dost dlouho za mřížemi.

Nejen to, zklamal bych Nina a, a... nechci být ve vězení. Mám práci,kde bydlet, kytko-mazlíčka,kamaráda a to jsem nikdy pohromadě neměl,nechci to všechno stratit.

Mám hlad. To je jediná myšlenka když se uklidním. Nevím co ten chlap dělá ale kdyby volal policii tak tu už je. Co když je to nějaký voják nebo ještě hůř polda, jo to vysvětluje proč má doma pistol.

Začnu si spívat písničku kterou jsem našel na Youtube a od té doby mi pomáhá když mám záchvat úzkosti nebo deprese.

Sunday is gloomy
My hours are slumberless
Dearest the shadows
I live with are numberless
Little white flowers
Will never awaken you
Not where the black coach
Of sorrow has taken you
Angels have no thoughts
Of ever returning you
Would they be angry
If I thought of joining you?


Gloomy Sunday

Gloomy is Sunday
With shadows I spend it all
My heart and I
Have decided to end it all
Soon there'll be candles
And prayers that are said I know
But let them not weep
Let them know that I'm glad to go


Death is no dream
For in death I'm caressing you
With the last breath of my soul
I'll be blessing you

Gloomy Sunday

Dreaming, I was only dreaming
I wake and I find you asleep
In the deep of my heart here
Darling I hope
That my dream never haunted you


My heart is telling you
How much I wanted you

Gloomy Sunday

Překlad:

Ponurá neděle

Neděle je tak ponurá
hodiny, které prožívám, jsou bezesné...
Nejmilejší stíny,
se kterými žiji jsou bezesné...
Malé bílé kytičky,
tě už nemají moc probudit.
Ne tam, kde tě vzal
temný kočár žalu.
Andělé ani nepřemýšleli,
že by tě mohli vrátit.
Budou se zlobit,
když pomyslím na to že se k tobě připojím?
Ponurá neděle....
Neděle je ponurá.
Prožila jsem ji celou se stíny.
Mé srdce a já jsme se rozhodli,
že už to vše skončíme.
Brzy tady budou svíčky
a modlitby, které se říkají znám...
Ale nenechte je ronit slzy..
Ať ví, že jsem šťastná, že můžu jít.
Smrt není sen.
Ve smrti tě laskám,
s posledním výdechem mé duše.
Budu tě velebit.

Ponurá neděle

Snila, jen jsem snila.
Vstanu a najdu tě spícího
v hloubi mého srdce
Miláčku, doufám,
že tě mé srdce nebude děsit
Mé srdce ti říká,
jak moc jsem tě chtěla...

Zpívám si písničku kterou si někdy zpívala mamka. Někomu to může přidělávat depresse ale mě to pomáhá a jsem za to rád. Možná mi to nepřipadá depressiní protože jsem to slyšel od mala a nechápal jsem ty slova. Pomáhá mi to protože vím že ten člověk co to skládal byl víc na dně než já a že když se nedám dohromady tak dopadnu jak tem člověk. Nevím jak ale asi jsem usnul...

____________________________________

1055 slov

Osudová krádežKde žijí příběhy. Začni objevovat