chap 16

516 35 0
                                    

Tzuyu pov

Ak menutup pintu kereta dan berjalan pergi ke pintu masuk cafe itu.bila ak masuk,ak mencari jungkook.yes,dh jump--tu bukan...mak dia ke?ak pakai mask mungkin sbb tu diaorang x sedar ak.yelah,ak kan model terkenal.ak berjalan ke meja yg diduduki oleh Jungkook dan maknya.

Tzuyu:annyeong

Jungkook:cik spe?

Huhuhu,dia x kenal ak gaiss....

Tzuyu:tzuyu

Jungkook:aaa,tzuyu.duduk sini

Omma j:tzuyu,lama Aunty x jumpa kamu.kamu apa khabar?

Tzuyu:saya sihat je,Aunty plk?

Omma j:sihat.ni Aunty nk ckp sikit kat tzuyu.jungkook,kamu pergi keluar sekejap

Jungkook:arra

Ak memerhati jungkook yg tgh berjalan pergi ke pintu keluar lalu ak memandang semula kearah mak Jungkook.

Tzuyu:ape yg Aunty nk ckp kat saya?

Omma j:Aunty mintak maaf sngt sbb dulu kami sekeluarga benci kamu.aunty tau ajal Yoona dh tiba masa tu.maafkan Aunty ye?

Tzuyu:saya dh lama maafkan Aunty dgn keluarga Aunty.

Omma j:ni,Aunty nk ckp sikit.kmu tau kan yg yein dan Jungkook akan bernikah?

Tzuyu:tau

Suara ku mulai menjadi rendah.wei,spe je yg x sedih kalau org yg ak sayangkan giler giler tu akan bernikah.

Omma j:Aunty sudah batalkan pernikahan tu.aunty tny jungkook yg dia nk kahwin dgn sape.dia ckp,dia nk kahwin dgn tzuyu.

Ak terkejut tpi ak still menunjukkan muka xde perasaan ku.

Omma j:tzuyu terima x?

Tzuyu:emm,aunty.bagi tzuyu masa sikit.nnti tzuyu jumpa Aunty.

Omma j:xpe,x perlu jumpa aunty.ni nmbr Aunty.kmu save lah eh?ni Aunty nk balik dh ni.nnti ape ape chat je dgn Aunty

Tzuyu:arraseo Aunty

Ak hny melihat mak jungkook pergi ke pintu keluar.wei,siyes ah jungkook nk kahwin dgn ak?ak blh je tpi ak xnk dia ulang bende yg sama kt ak.huhhh...

Makin bnyk lah plk masalah nya...

Jungkook pov

Ak masuk ke rumah dan duduk di sofa.

Jungkook:omma,tdi tzuyu ckp ape?

Omma j:dia ckp nnti dia chat omma kalau dia dah ada jawapan

Jungkook:oooo,mana appa?

Omma j:jgn fikirkan appa kmu.dia tu pergi jumpa keluarga yein.

Ak hny mengangguk lalu berjalan masuk ke bilik ku.ak baring diatas katil.

"Ak harap,kau akan jadi milik ak,Chou tzuyu"


Tzuyu pov

Ak duduk di meja makan.ak termenung mengingati perkara tadi.ape ak nk jawab eh?ak menyerabutkan rambut ku.knp semua benda ni terjadi kat ak?ak happy sbb jungkook nk kahwin dgn ak tpi...ak takut yg dia akan buat kesalahan yg sama kat ak.

Ak menutup mata ak dan membuatkan air mata ku laju sahaja keluar dari mata ku.kalau ak setuju dgn perkahwinan ni,dh masuk 3 kali peluang dah ak bagi kat Jungkook.knp kebelakangan ni ak selalu menangis?ak pun x tahu kenapa sejak ak balik Korea masa tu ak jdi lemah.

Yein pov

Ak menolak semua barang diatas meja solekku.ak menyerabutkan rambut ku.hbis bilik ak bersepah.knp plk jungkook batalkan pernikahan ni!!!ak membaling bantal dan selimut ku.

Yein:hisk!hisk!setiap kali benda yg ak nk dpt je,semua minah sial tu dpt!!hisk...

Ak menutup telinga ku.

Yein:hahahhaah,tpi xpe....ak blh bunuh dia...kalau ak bunuh dia,xde spe akan ganggu hidupan ak dgn Jungkook

Yein:hisk hisk...

Ak dh jadi giler bila Jungkook membatalkan pernikahan ni.ak tersenyum kembali apabila melihat pisau lipat yg berada di dalam almari itu.ak mengambil nya.

"X kira lah apa pun jadi,ak akan tetap bunuh kau,Chou tzuyu"

Hahahhaahhaa






TBC

SORRY EH KALAU HAMBAR.SORRY KALAU PENDEK.

SORRY KALAU PENDEK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Revenge          •JJK• ✓Where stories live. Discover now