Tzuyu pov
Ak bangun dari tidur lalu mengemas katil.ak mengambil tuala di pengankut lalu masuk ke dalam bilik air untuk membersihkan diri.
Selesai sahaja ak mandi,ak memakai baju.
Ak mengambil baju namja didalam almari.ak pun x tahu ni baju sape.tetiba ade dlm bilik ni.ak segera turun ke bawah dan masuk ke bilik tetamu.kelihatan jungkook tgh tidur.ak memandangnya lalu mengejutkannya.
Tzuyu:Jungkook,pergi mandi cpt.saya nk hntr awak lagi.nnti twice tahu yg awak kat sini.ni baju.awak gi mandi cpt
Ak keluar dari bilik tetamu lalu memasakkan sarapan.selesai ak buat sarapan,kelihatan jungkook keluar dari bilik.
Ak mengambil kunci kereta lalu menarik ke lengan jungkook.
Jungkook pov
Ak hny termenung memandang kearah tingkap.sekali sekala tu ak menjeling ke tzuyu yg tgh memandu kereta tu.
Tzuyu:awak,dah sampai
Jungkook:thanks sbb bagi ak tumpang rumah kau
Tzuyu:hemm, annyeong
Ak hny memerhatikan sahaja kereta tzuyu pergi dari perkarangan rumah ku.ak masuk ke dalam rumah dan kelihatan jin tgh masak di dapur.
Jin:huh,balik pun.ingatkan xnk balik
Jungkook:hehe,sorry ah.tdi jungkook tido rumah kawan
Tzuyu pov
Ak masuk ke rumah lalu duduk di sofa.huhhh,lagi 2 hari jungkook akan bernikah dgn yein.
Jungkook pov
Ak masuk ke rumah keluarga ku.kelihatan omma,appa ku berada di ruang tamu.
Appa j:knp jungkook?
Jungkook:appa!
Appa j:wae?
Jungkook:jungkook nak batalkan pertunangan Jungkook dgn yein
Appa j:hah,kamu dh gila ke?baju semua dh beli!
Jungkook:appa,yein nk kahwin dgn jungkook sbb nk harta je
Appa j:jungkook,kamu jgn nk memfitnah orang.yein baik orgnya
Jungkook:appa x tahu yg yein dh tipu jungkook.dia permalukan tzuyu dpn semua org.
Appa j:heh,pembunuh tu?knp kmu still nk rapat dgn pembunuh tu?
Jungkook:appa!stop ckp dia pembunuh
Appa j:hbis tu,kmu nk appa panggil dia ape?pembawa masalah?
Jungkook:APPA!appa jgn sesekali ckp tzuyu macam tu!appa x tahu apa yg dia alami
Appa j:ape yg dia alami?dia kan memg patut kena semua tu
Omma t:abang!sudahlah tu!saya tahu tzuyu x bunuh Yoona.awak jgnlah nk panggil tzuyu mcm tu
Appa j:apahal korang berdua ni backup sngt minah tu?
Omma j:abang!jaga mulut awak tu!xpe,saya setuju dgn pemilihan Jungkook.saya nk batalkan pernikahan.
Appa j:ok,fine.saya batalkan jugk.puas hati?
Ak hny menjeling appa ku yg berjalan naik ke bilik.
Omma t:hmm,jungkook.kalau jungkook xnk nikah dgn yein,Jungkook nk nikah dgn sape?
Jungkook:tzuyu
Tzuyu pov
Ak masuk ke bilik ku dan baring diatas katil.huuuuhhh...tiba tiba ada notifikasi di phone ku.
My baby,jungkook💕
Tzuyu
Jumpa ak dkt cafe ****
Skrg
Arra
Ak menutup phone ku lalu pergi ke cafe tu.knp Jungkook nk jumpa ak ni?
TBC
SORRY KALAU HAMBAR.SORRY KALAU PENDEK
YOU ARE READING
Revenge •JJK• ✓
Romanceseorang lelaki yg berdendam dgn seorang yeoja akibat satu peristiwa yg sangat pahit. _______________ "Jungkook!saya mintak maaf!"-Tzuyu "Kau x payah nk mintak maaf lah!!jijik ak dgr suara kau!"-Jungkook "Jungkook,kau masih berdendam dgn dia ke?"-BTS...