Du og dit Crush ser Jane the Virgin sammen, i sidder under dynen på hans værelse. I er nået til den episode hvor Jane endelig mister sin mødom. Det tænder dig, men du prøver at styre dig. Pludselig venner Theo sig om mod dig, han siger "jeg tror jeg kunne give dig den vildeste orgasme"
"Det er altså også min første gang Theo" siger du.
"Ja, men seriøst lad mig nu gøre det." Siger hanDu er i chok, du har haft et Crush på ham i 2 år! Du var nødt til at lade ham prøve i det mindste.
"Okay, men du skal altså ikke blive sur hvis jeg faker den." Siger du til ham som om du er ligeglad med ham."Det sker ikke" siger han og åbner sine bukser.
Han står der i boxer shorts og hiver dine bukser og trusser af.
Han spreder dine ben, og sætter sig mellem dem, "fuck du er stram y/n" siger han.
Du svarer ikke, pludselig mærker du noget varmt og fugtigt mod din fisse, det er hans tunge. Han er god til det her. Han slikker i cirkler rundt om din klit, han køre den nu op og ned. Han pumper den ind i dit hul, du kan ikke lade vær med at stønne.Han rejser sig op, "er du klar y/n" spørger han.
"Klar til hva.." du når ikke at afslutte før du mærker en kæmpe stor smerte banke op i dit underliv. "Fuck Theo" skriger du.
"Kald mig daddy" siger han frækt.
Og du gør det."Daddy jeg kommer! Jeg kommer!" Og du får den vildeste orgasme.
Du sprøjter ud over ham, han læner sig ned og slikker dig ren.
"Jeg sagde det jo easy peasy" siger han og griner.
"Fuck dig" siger du, helt svedig!