Jeg har været alene i alt for lang tid! Jeg har brug for at nogen rør ved mig! Men hvordan fuck får man folk til at røre ved en - det kan man jo ikke bare spørge om.
Jeg har en aftale med Esther, Nicklas, Silas og Noah i aften. Måske kan vi lege en leg?
Aftenen
Så er vi her - vi drikker lidt mokai, breezers og hvad der nu ellers er. Vi snakker egentlig bare og jeg beslutter mig for at tage chancen.
"Hey jeg har en ide""Fyr" siger Silas
"Okay såe, det går ud på at vi er 2 der tager bind for øjnene - og de to skal så lægge helt stille og så må de andre røre ved dem"
"Jeg er på" siger de en efter en.
Jeg var virkelig lettet, det ville være SÅ akavet hvis de ikke var på."Nå men hvem har lyst til at starte" spørger jeg.
Ingen tør rigtigt, så jeg siger "nå skal mig og Esther så ikke starter, og vise jer fyre hvad vi har at byde på" griner jeg.
De nikker, vi tager bind for øjnene og lægger os ned. Nu er det nu, endelig kan jeg blive rørt!
En af drengene løfter mig op så jeg sidder på hans skød, han knapper min BH op, og jeg kan mærke at hans hænder kommer bagfra. Han kører dem op og klemmer min bryster, det her føles så rart! Han masserer dem nærmest, det er det bedste længe.
Pludselig bytter de plads, jeg ligger ned igen. Mine bukser bliver revet af, og jeg mærker en hånd uden på mine trusser. Mine trusser bliver nu langsomt taget af. Mine ben bliver spredt, og pludselig kan jeg mærke to nye hænder massere mine bryster. To andre hænder holder mine ben spredt, mens jeg mærker en tunge på mine skamlæber.
Det her føles så godt! Jeg kan du mærke at jeg bliver spændt fast til sengen, men der er en person der holder hver arm også. Så Esther må være gået på drengenes team, nu lægger jeg så her splitter nøgen, foran dem alle. Det faktisk okay, Esther må jo vide lidt om hvad piger kan lide. Hun trækker bindet af mine øjne og jeg kan se hun bytter plads med Silas, åh shit. Hun ved virkelig hvordan man slikker, jeg har aldrig følt noget så dejligt før!
"JEG KOMMER, JEG KOMMER" skriger jeg
Der lægger jeg så og sprøjter.
"Kom her drenge" siger Esther.
"Vi skal jo lige slikke hende ren" .
Så lægger de der alle 4 og slikker hele min krop ren for mine safter. Det her var fantastisk!"I må gerne udnytte mig snart igen" sagde jeg grinene.
"Hvad med imorgen, hos mig" sagde Nicklas
Og det blev så en aftale.