Bu bölüm MrsAnormall 'e ithafen
Dilara yerde yatıyordu ben ne olduğunu anlamadan Kayan Dilarayı kucakladı ve lunaparkın çıkışına doğru götürüyordu bende hemen Selen'in kolundan tutup Kayan'ın arkasından koştum Kayan siyah Mercedes bi arabaya dilarayı bindirirken bende arkaya Dilara'nın yanına bindim ve kafasını bacaklarımın üstüne koydum Selen de bu sıra da öne binmişti ve Kayan da çoktan arabayı çalıştırmıştı hastaneye giderken Dilara'nın yüzüne uyanması için hafifçe vuruyordum ama nafile uyanmıyordu .............
Sonunda adını bilmediğim bi hastaneye gelmiştik ve dilarayı hemşireler sedyeye yatırıp bi odaya götürdüler bizde Selen , ben , Kayan ve adını bilmediğim bi erkekle odanın olduğu koridorda oturmuş bekliyorduk tahminim olarak o çocuk Kayan'ın arkadaşıydı ve Selene dik dik bakıyordu Kayan bana dönerek
"Neden oldu bu "dedi bende Kayana dönerek
"Lunaparka gelmeden midesi bulanıyordu belki ondan olmuş olabilir " dedim
Dilara da bir şey olduğu kesindi ama ne , bizden bir şey sakladığı bariz belliydi ve eninde sonunda Dilara onu bize söyleyecekti çünkü Dilarayı tanıyordum bizden kolay kolay bu kadar uzun süre bir şey saklayamazdı .
ben iç sesime dalmışken Dilarayı sedyeyle götüren hemşire çıkmıştı ve Kayana doğru yaklaşıp "Hastanın yakını siz misiniz ?" demişti ben o an bir adım öne gelerek
"Yakını biziz "dedim Seleni işaret ederek , hemşire bize bakarak
" Korkulacak bir şey yok sadece bayılmış şimdi müşahede odasında serum takılı serum bitince gidebilirsiniz" dedi ve gitti ben Selene bakarken Selen de bana bakıyordu Kayan aşağı ineceğini söylerek yanımızdan arkadaşı ile ayrıldı ben de Seleni yanıma çekip
" Neler oluyor Selen ! Anlat şunu hemen " dedim Selen bana bakarak "Yok bir şey Alya" dedi bende Selen'in kolunu tutup "Eğer bu bana anlatmadığınız şey kötü bir şeyse ve ben bunu başkasından duyarsam yollarımız ayrılır Selen , bunu böyle bil" dedim ve kantine gitmek için aşağı indim ................
*SELENİN AĞZINDAN*
Alya bu olaya çok sinirlenmişti ki haklıydı sinirlenmekte ben Alya'nın yerinde olsam ve kardeşim dediğim insanlar benden bir şey saklasa bende onun gibi olurdum ama bunu nasıl ona anlatacağımızı da bilmiyordum ve saklamak için kırk takla atıyordum ama Alya yine de ondan bir şey sakladığımızı anlamıştı , Dilara kalkar kalkmaz bi an önce bu olayı konuşmalıydım çünkü Alya büyük laf söylemişti ve bu olayı başkasından duyarsa dediğini kesinlikle yapardı ve ben bunu göze alamazdım ben bunu düşünürken yanıma birinin oturması ile kendime geldim ve yanıma oturan kişiye baktım bu kişi bana hastaneye geldiğimizden beri tek kelime etmeden bakan kişiydi ona adını sormak için ağzımı açmıştım ki Dilara'nın yattığı odaya hemşire girmişti o an serumunun bittiğini ve çıkacağımızı anlamıştım Alya da Kayanla yanımıza geliyordu ben hemen yanlarına gidip Dilara çıkıcak galiba dedim ve odaya ilerledim ................
*ALYANIN ANLATIMI İLE*
Dilara hastaneden çıkalı 2 saat olmuştu ve biz daha yeni yurda gelmiştik çünkü direk gelmek yerine yolda yemek yemiştik ve evet tabi ki Kayangil de yanımızdaydı yurda geldikten sonra üstümü değiştirmek için odaya gitmiştim ve odadan çıktıktan sonra kızları görememiştim Müdire Hanımın odasının olduğu kattaki koridorda boş boş yürüyordum ki Müdire Hanımın odasından Dilara'nın annesinin sesinin gelesiye kadar, laf dinlemeyi sevmezdim ama Dilara'nın annesi yani Esin teyzenin ağzından Sude adını duymuştum ve odanın kapısının yanına yaklaşıp hafif aralık olan kapıdan onları dinlemeye başladım esin teyze
" Dilarayı alacağım ne de olsa kocam onun arkadaşının babası ve evde Dilarayı da istiyor o yüzden Dilara yarına kadar eşyalarını toplasın yarın şoförümüzle gelip Dilarayı alacağım"
demişti
bunu duyunca şok olsam da içeriyi dinlemeye devam ettim müdire Ayşe Hanım " Bakın Esin Hanım siz dilarayı buraya yıllar önce eşiniz yüzünden bıraktınız ve 2 yıl önce de o eşinizden ayrılmıştınız o zaman Dilarayı almak aklınıza gelmedi de şimdi başka bir eşiniz olduğunda mı geldi ? Ve Dilara gelmek isteyecek mi bide bunu sorar mısınız kızınıza " dedi ben Ayşe Hanımı içimden alkışlarken Esin teyze Ayşe Hanıma " benim ne zaman alıp almayacağım sizi ilgilendirmez Ayşe Hanım zamanında nasıl buraya bıraktıysam şimdi de o şekilde alırım hem kızım evde burdan daha fazla mutlu olacak ne de olsa yanında okul arkadaşı Sude olacak yani onlar artık kardeş sayılır tekrar söylüyorum yarına kadar Dilara hazır olsun " demişti ben Sude adını duyunca şaşırsam da sinirlenmiştim demek ki benden sakladıkları şey Sudeyle üvey kardeş olduklarıydı ve de Esin teyzenin Dilarayı alıcak olmasıydı ben koşarak merdivenlerden aşağı inip hemen odaya gittim Dilaraya olup bitenleri anlattırmam gerekiyordu yoksa sinirden bir şeyler kırıp dökecektim odaya geldiğimde Dilara ve Selen oturuyorlardı kapıdan "Siz bunu benden nasıl saklarsınız hiç mi düşünemediniz bir gün siz demeden öğreneceğimi ! " dedim bağırarak Selen hemen yanıma gelerek "anlatıcaz dur dur " dedi ve kolumdan tutup yatağa oturttu ve olayı anlattı Dilara bana bakıp "gitmeyeceğim" dedi bende ona bakarak. "demek ondan onu korudun okulda " dedim Dilara da "kusura bakma " dedi ve yanıma gelip sarıldı onun bu haline üzülmüştüm açıkcası , Selen bize bakarak " oh be valla üstümden koca bi yük kalktı yoksa biz anlatamazdık sana " dedi ve sarıldı ...........Olayı çözüp aşağı yemekhaneye inmiştik ve şimdi de yemek alıyorduk ben de yemeğimi alıp masaya oturduktan sonra Selen bana bakarak " Hadi yarış yapalım bahse girerim ilk ben bitiririm yemeğimi " deyip arkasına dönerek 'evet gençler yarış yapıcaz da sizden şimdilik bi alkış istiyorum' demişti yemekhanedeki kızlar alkışladıktan sonra sibel diye bi kız " o zaman yarış başlasın 1,2,3 başlayın !" diye bağırmıştı ve bizde yemeklere gömülmüştük bazı kızlar 'hadi Alya' diye bağırsa da bazı kızlar da 'yaparsın dolma parmaklı Selen' diye bağırıyorlardı ilk bitiren tabi ki ben olmuştum ve bütün herkese 'alkışlayın beni' diye bağırmıştım ve kendimi alkışlatmıştım zevkliydi ...........................
odaya gelip elimi yüzümü yıkayıp direk yatağa yattım ve kzlara "Yarın olaylar başlayacak desenize"demiştim Dilara umutsuz bi şekilde "Hemde ne olaylar" demişti ve ışığı kapatıp yatmıştı Selen ayısı da çoktan uyumuştu bende gözlerimi kapatmıştım
*eveeeeetttt yeni bölüm geldi hadi bakiiiiimmm oyları ve yorumları göreyim bal petekleri , sizleri seviyorum sağlıcakla kalın ve yeni bölümü bekleyin çünkü baya olaylı olacağı kesin*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Karanlığı
Historia CortaAlya'nın hayatı normal giderken O gelir ve gizemiyle ortalığı karıştırır O alya'nın hayatına renk katarken birden bütün sırrı ortaya çıkar ve alya'nın hayatındaki gökkuşağı renkleri tamamen siyaha bürünür işte o zaman her şey belli olur ama iş işte...