Naam: Sarah Walsh/SorchaBreatnach
Leeftijd: 19
Sexualiteit: Biromantisch, demisexueel
Karakter: Kalm, vriendelijk, soms een kort lontje, hardwerkend. Ze komt soms meer volwassen over, maar heeft ook zeker een speelse en af en toe ondeugende kant
Looks/fc:
Top or bottom: Switch, vooral bottom
Extra: Ze is Iers, en koestert een diepe haat tegen de Engelse soldaten die haar dorp en familie hebben overvallen. Ze zal alles doen om hen af te maken. Verder houdt ze veel van dieren, vooral van paarden, en heeft groene vingers. Ze spreekt Iers als eerste taal. Deze rp speelt zich af in 1797
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•Scenario's:
1: Je bent de enige dochter van een Engelse lord, en je hebt het perfecte leventje. Je broers zijn heel vriendelijk, je vader en moeder houden van je, en je hebt veel vriendinnen. Op een dag loop je door het dorp vlakbij je woning. Als je langs de stallen loopt hoor je een vloek in een andere taal, en daarna de knal van een zweep. Als je naar de stallen kijkt zie je een jonge vrouw op de grond liggen met een bloedende wang, met een soldaat boven haar. Als je naar hen toe loopt en vraagt wat er gebeurd is, blaft de soldaat je toe; "Ze mag niet bij de paarden komen, ze is maar een dienstmeid!" De vrouw blijft stil en kijkt naar je, terwijl er tranen van de pijn over haar wangen rollen en in de wond druppen. Jij..?
2: Je bent één van de dochters van een Engelse lord, en je vader heeft besloten om jou, je zussen en je broer mee te nemen op bezoek bij je oudste, getrouwde broer. Jullie zijn nog nooit naar Ierland geweest, maar je hebt er al veel over gehoord en over gelezen. Als jullie er één keer zijn, worden jullie naar een mooie woning gebracht, met een dorpje vlakbij. Als je een tripje over het land maakt, zie je een jonge vrouw door op een heuvel liggen. Ze lijkt iets te mompelen of te zingen. Jij..?
3: Je mag het zelf bedenken!