The Angelic Demon

428 2 1K
                                    

Naam: Adelynn

Leeftijd: 382, maar ziet eruit als 21

Sexualiteit: Bi

Karakter: Ze is een beetje gesloten, laat haar gevoelens niet heel makkelijk merken en is redelijk trots

Looks/fc:

Top or bottom: Switch

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Top or bottom: Switch

Extra: Haar vleugels zijn getattoeerd op haar rug als ze ingeslagen zijn. Ze heeft nog een tattoo op de binnenkant van haar pols van een roos en een vogel

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Scenario's:

1: Je loopt door het bos. Het is al donker, en een paar minuten na middernacht. Opeens hoor je zacht gesnik. Je wilt erheen lopen, en er zit iemand over een kleine grafsteen gebogen. Je besluit haar te troosten en loopt naar haar toe. Jij..? 

2: Je komt in een nieuw dorp wonen. Je hebt gehoord dat het dorp bekend staat voor het geweldige uitzicht en fijne mensen. Na een paar dagen moet je boodschappen doen. Het wordt altijd snel donker, en als je uit de winkel stapt is het al donker. Je loopt snel naar huis, maar dan merk je een paar gloeiende ogen in een steeg die je lijken te volgen. Jij..?

3: Het is al een tijd oorlog tussen de mensheid en een andere soort, wat Deamonen genoemd word. Jij hebt helemaal niets met de oorlog te maken, en zo wil je het houden ook. Daarom ben je verhuisd naar een blokhut in het bos, zo ver mogelijk bij de gevechten vandaan. Als je op een nacht door het bos heen loopt, kom je langs een open plek. In de hoek van de plek zie je een menselijke vorm liggen. Als je dichterbij komt blijkt het een jonge vrouw. Jij..?

4: Je mag het zelf verzinnen

"Glad to meet you." | GxG rpWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu