Flek na stropě

323 20 85
                                    

Už zase nám došlo mléko! Sherlock experimentoval, takže máme zelený flek na stropě v kuchyni. Někdy je to s ním fakt k nevydržení. Vždycky to začíná tím, že mléko zmizí z lednice, a končí to takhle.

Fakt netuším, proč je ten flek zrovna zelený a proč pokaždé to mléko, ale to asi zůstane záhadou. Jenom pro mě, jako vždy.

Ale abych si jen nestěžoval, zrovna dneska se mě zeptal, jestli si může pustit televizi, protože jsem měl něco důležitého na práci, tak aby mě to nerušilo. Musím uznat, že mě to dost překvapilo a že jsem na něj zíral pěknou dobu než jsem něco řekl, protože tohle u normálního Sherlocka nebylo zvykem. Řekněme, že je pro něj slušnost zbytečná a taky ztráta času, takže se tím nezatěžuje.

Tohohle Sherlocka jsem neznal, ale nechtěl jsem se ho ptát, co se mu  stalo, abych to nezkazil, takže jsem to nechal být. A vyplatilo se! Choval se slušně i po zbytek dne.

Nakonec jsem zjistil, že ta skvrna na stropě se nedá ničím vyčistit, a že strop  budem muset vymalovat. Paní Hudsonová říkala, že když už ve tom budem, máme tu kuchyň vymalovat celou.

No tak jsme šli koupit barvu. Rosie na sebe byla pyšná, jelikož jsme jí dovolili tu barvu vybrat. To jsme ale netušili, že to chce nabarvit na růžovo.

V obchodě s barvami jsme si utrhli pěknou ostudu, protože jsme se s Rosie pořádně pohádali. Sherlock nás velmi pobaveně sledoval, a prodavač dělal, jako že tam nejsme.

Normálně Rosie ve všem toleruju, ale růžová kuchyň je moc.

Po té hádce jsme se shodli, že tedy růžovou malovat budeme, jenom ne v kuchyni, ale v jejím pokoji, protože má pokoj po mně a dnes si vzpomněla, že bílá barva je moc nudná.

No tak jsme kuchyň nabarvili zeleně, a Rosiin pokoj teď na zdi zdobí decentní růžová barva.

Takže teď vím, že ať už bude Sherlock dělat jakýkoliv experiment, pokaždé to odnesu.


Budu moc ráda za jakékoliv reakce.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 26, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Úchylárny Johna H. WatsonaKde žijí příběhy. Začni objevovat