Jonathan O'Brain

59 1 0
                                    

Po rozhovore s ocom som si musela dať sprchu. Rozčuľilo má že ma nechce pustiť do New Yorku, veď mi to sľúbil. Veď na ten moment som čakala tri roky a on mi to teraz chce prekaziť. Musela som si pustiť hudbu a ísť do vane. To ma najviac upokojovalo.

Po vany som sa upravila a zišla som do kuchyňe, kde pokojne obedoval môj brat.

„Dobrú chuť.“
„Ďakujem, sestrička,“ a skoro sa zadusil špagetov.

Ja som si zatiaľ zobrala jest.

„Keď sa naješ musím ťa záviesť do firmy, otec s tebou potrebuje niečo prebrať.“

Najedla som sa a už sme museli ísť sadla som si do Joshovho auta a vybrali sme sa ku firme. Cesta netrvala dlho. Do firmy som moc nechodila bola som tam tak dvakrát, ale vôbec nič sa tam nezmenilo. Pred vchodom stáli dvaja ochrankary,ktorí každého kontrolovali. Vstúpili sme do veľké haly a bolo tam veľa ľudí,tak sme sa vybrali za ocom. Otec mal kanceláriu na poslednom poschodí. Jack zaklopal a ja som vošla dnu.
„Ahoj.“
„Ahoj, čo si chcel som nou prebrať ,“ opýtala som sa ho.
„Poď sadni si.“ povedal a ukázal na sedačku.

Sadla som si. Otec začal rozprávať kde by som mohla nájsť toho hajzla čo mi zabil matku. Volal sa Jonathan O'Brain mal 19 a mal po ocovi prebrať firmu, a mal ešte sestru Melisu. Otec mi ukázal aj jeho fotky. Bol to fešák to musím uznať,mal hnedé vlasy, zelené oči a vyšportované telo.

No a čo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No a čo. Povedala som si v duchu aj tak ho musím zabiť. Na chvíľu som sa zamyslela, a premýšľala ako ho zabijem. Z rozmýšľania ma vytrhol otcov hlas.

„Hallo, počúvaš ma zlatko,“ opýtal sa ma otec.
„Áno, len som sa zamyslela,“ povedala som pohotovo
„Ó týždeň odlieta š do New Yorku aj s Jackom.“
„Ďakujem,“ obliala som ho
„Ale musíš mi niečo sľúbiť.“
„Čo.“
„Budeš si dávať pozor.“
„Áno, sľubujem,“ a znova som ho objala.

Ďalšia časť, dúfam že sa vám páčila.
Budem rada za každý hlas aj komentár. ❤️🙏

Pomsta, bude sladká Where stories live. Discover now