~pakowanko uwu~

552 22 33
                                    

Yoshi nie zdążył dokończyć bo przerwał mu.....Jawor.

Jawor- Siema , co wy tutaj robicie?😏
Yoshi- Nic co by Cię inte- resowało!........Mógbyś sobie iść!?
Nexe- Ej Yoshi spokojnie , jak musisz wiedzieć Yoshi coś chciał mi powiedzieć , a tak bwl to co chciałeś ?
Yoshi- Em...już nieważne:|
Nexe- Okej? To co ty tu robisz ?
Jawor- A szłem sobie i zobaczyłem was razem to pomyślałem że się wtrące:3
Nexe- XD

Myśli nexe *
Wyciąga telefon i patrzy na godzinę huh...już 17 a miałem nagrać strima Bożego (nie pytajcie on tak mówi xddd)

Nexe- Ej chłopaki ja już będę się zbierać bo obiecałem że nagram strimka Bożego. Narka :)
Yoshi- pa
Jawor- papa

Tymczasem u yoshiego

Myśli yoshiego*
Nexe już musiał iść , więc zrobiłem to samo jak wróciłem , do domu nikogo nie było więc pomyślałem , że sobie po gram i tak zrobiłem . Grałem tak prze dobre 2 godziny, aż zgłodniałem więc postanowiłem zamówić sobie pizzę , po 5 minutach dostałem wiadomość od Kamila , że są na jakiejś imprezie i że wrócą dopiero jutro o 9 ........pomyślałem więc że zadzwonię do Ulańca.

Yoshi- hej Ewron.
Ewron- siemka , coś chcesz?
Yoshi- Em...tak bo ty masz dobre relacje damsko męskie i no podoba mi się jedna osoba.
Ewron - czekaj zgadne czy chodzi tu o Nexe😏
Yoshi- Skąd ty...
I nagle Ewron mu przerwał*
Ewron- to widać xd , dobra to musisz mu to powiedzieć wprost w miejscu np. W parku lub przy zachodzie słońca , żeby było romantycznie :) ........czaisz?
Yoshi- no, dziś zabrałem go w takie miejsce ale Jaworek nam przerwał :/
Ewron- ah Jawor....a wgl jedziesz z nami Do Zakopanego? Z okazji urodzin Nexe?
Yoshi- Em...pewnie A kiedy i....o...której godzinie?
Ewron- no jutro i gdzieś koło Lidla tam będzie busik i o 12 .
Yoshi- A to spoko, A kto jeszcze jedzie?
Ewron- No Nexe , ja , Jawor, Nitek & Sitek em..Mandzio, Graf , Thorek , Inar,  SzmeQ i chyba jeszcze Nojracht A reszta później przyjedzie własnymi samochodami .
Yoshi- Koks i dzięki Ewron to ja już idę się pakować Nara.
Ewron- no papa.

Tutudu <3
Przepraszam że taki krótki ale
Mam jeszcze życie prywatne xd mam nadzieję, że nic niezepsułam ,staram być jak najbardziej oryginalna więc wymyśliłam urodziny żeby nie było evint A zauważyłam że wyjazd to mało używane słowo więc jeszcz kilka razy to zmieniałam , bo błedy itp. wymyślilam urodziny mam nadzieję, że ciągle się podoba miłego dnia i papa<3
(I nie mam jak inaczej tego😏 pokazać bo takich innych Niemam. )

Nexe X YoshiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz