🖤 ㅡ 7

155 31 20
                                    

" Kenapa awak tak jujur dengan saya dari dulu. " Air mata yang bertakung di tubir mata Yoongi, dia tahan. Dia cuba untuk menenangkan hatinya dan menyediakan hatinya untuk mendengar segala kejujuran yang akan Yoora luahkan.

" Saya takut dengan awak. Awak kalau marah, awak tak ingat perasaan orang lain. Saya taknak kena marah awak. "

" Tapi kenapa baru beritahu saya sekarang? Sebab awak dah mengandung? Sebab awak tahu semuanya takkan diputar kembali disebabkan anak yang awak kandungkan? " Yoora mengangguk. Menangis wanita itu. Entah kenapa hatinya turut bersedih. Barangkali dia marah? Atau dia terasa bebas? Entahlah.

" Dan sekarang awak nak tinggalkan saya? " Tanya Yoongi. " Jujur dengan saya, Yoora. "

" Kalau diberi pilihan untuk meninggalkan atau ditinggalkan, saya sanggup ditinggalkan oleh awak. Saya tahu saya lukakan hati awak. Saya memang tak fikir tentang perasaan awak. Segalanya saya serahkan kat awak. Sebab saya yang bersalah sekarang ni. Saya curang dengan awak, saya even pregnant anak lelaki lain. "

Yoongi menutup matanya. Dia menarik nafas panjang dan menghembusnya semula.

" Saya takkan tinggalkan awak, Yoora. Awak tahu itu. "

Yoora mengeluh. Dia kemudian berdiri dan beg tangannya dicapai.

" Maafkan saya tapi saya terpaksa, Yoongi. Kita putus. "

Yoora kemudian berlalu meninggalkan Yoongi sendiri. Di atas kerusi tempat mereka selalu meluangkan masa. Namun kini dia sendiri.

" Semua statement yang diucapkan sebelum ' tapi ' adalah tidak relevant, Yoora. Saya pernah beritahu awak tentang itu. "

Dan dia menangis sendiri.

TBC.

[ C ] Prologue : The Night You Left ➳ Yoongi BTSWhere stories live. Discover now