Jeeeeej už mi konečne ide normálne klávesnica✧\(>o<)ノ✧
JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
(dva dni mi nešla😭😞)
...no takže ráno bolo zo začiatku nie najlepšie, pretože som musela vstať o 6:30 (mali sme od 8:00 hodinu chémie s triednou učiteľkou a zajtra mám zase od 8:00, ale tentokrát matematiku a ja jej absolútne nechápem😔😞😒), aby som sa stihla umyť obliecť a naučiť sa posledné učivo o pesticídoch, pretože písala, že sa bude na začiatku hodiny pýtať nejaké otázky ohľadom toho učiva, tak aby sme vedeli.Naučiť som sa stihla a aj trošku byť na mobile (。•̀ᴗ-)✧.
Mali sme sa "prihlásiť" na hodinu od 7:55 do 8:00, takže ako správne dievčatko som sa prihlásila o 7:58 <( ̄︶ ̄)>
No už od začiatku to bolo také... také....ako to povedať...no mala sa pýtať a vyvolávať na to predošlé učivo, nie? No a ona nič...ona sa ani jedným slovom nezmienila o pesticídoch (((takže som nanič tak skoro vstávala ಠ︵ಠ))) a toto je len začiatok...
Začali sme preberať nové učivo - Lieky.
Ja som len dúfala, že má pripravené nejaké poznámky a že nebude ich písať (pretože, keď ich píše, tak to znie ... určite ste počuli ten zvuk, keď starý doktor píše na počítači a k tomu rozpráva čo píše (niekedy aj po písmenkách)...no a presne tak to znie a ešte k tomu to je ultra hlasné, a ja mám pocit, že z toho prídem o sluch (-_- )・・・ + tie poznámky sa mi neukazujú na obrazovke (teda z napr. 5 viet sa mi ukážu len 4 vety niekedy len 3 vety (a takto to nemám len ja, ale aj ostatní) ) ) a vtedy povedala tak "krásnu" vetu 'Tak ja vám idem písať poznámky' a začalo ťukanie (teda pardón, buchanie (nijaký dvojzmysel!) ) do klávesnice...po chvíli ako nám rozprávala, že ako sa lieky delia a tak, tak sa mi to začalo zasekávať a v ľavom hornom rohu jej "obrazovky" (kde bola jej tvár..no viete čo myslím) bol oranžový trojuholník... A vtedy to začalo byť doslovne ČUDNÉ!
Dôvod: po chvíli zmizla z obrazovky a všetci vyzerali ako keby ju počúvali, písali si poznámky, ktoré diktovala a ja tam len tak pozerám, že čo sa deje ?
¯\_(⊙_ʖ⊙)_/¯No a potom prišla úľava, niekto konečne začal hovoriť, že ' čo sa stalo?' a začali sa tam rozprávať o tom, že zrejme jej niečo "zlyhalo" , a potom povedal spolužiak vetu, ktorú som nečakala: „ Hahahahaaa pozrite sa (ノ >▽<)→ 디아나(moje meno) je HOST (Neviem ako to mám vyskloňovať, ale Host bola naša triedna učiteľka a neviem prečo to práve dalo na mňa... nechápem a nemám slov🤷🏻♀️)...tak mi povedali, aby som nejako urobila, aby bol tým HOSTom môj spolužiak, no ale ja som povedala, že to neviem (ja vážne neviem ako by sa to urobilo a nikto mi nerozprával ako to mám urobiť, takže sme to nechali tak)....no a potom začala konverzácia typu :
1.spolužiak: „No ale počúvajte, keď učiteľka odišla z tadiaľto, tak ona sa asi nevráti, pretože teraz je nastavené, že sa už tu nikto nepripojí a keďže 디아나 (a my ostatní) nevie ako to má urobiť/čo má robiť tak sa asi nepripojí 😂...”
2. spolužiak: „ Bude sa vedieť dostať do svojej (ehmmm teraz mi vypadlo to slovo...a napádajú má slová ako je napríklad komunita, komunikácia, skupina atď. ... keď viete ako sa to nazýva, tak mi napíšte, ďakujem ❤️)?
3. spolužiačka: „ Asi tu nechcela byť s nami, tak odišla...”
A tak ďalej...No a počas takejto↑krásnej komunikácii moji dvaja spolužiaci (deviataci) hrali piškvorky a zistilo sa, že jeden z nich si myslel, že to môžu byť 3 isté znaky buď vedľa seba alebo nad sebou(dúfam, že chápete..ak niečomu nechápete, tak mi napíšte 😉) a ja som tam kreslila smajlíky... bohužiaľ na tej fotke ↓ešte nie sú moje diela 😂 (boli to zelené smajlíky)
Potom sa vyhlásila súťaž KTO NAMAĽUJE NAJKRAJŠIE AUTO a tejto súťaže sa zúčastnilo neuveriteľné množstvo ľudí... zúčastnili sa jej 2 žiaci(alebo traja?🤷🏻♀️)...
Potom som si ale povedala, že začnem mazať, však čo keď náhodou sa pripojí učiteľka...
No a keď som už všetko mala zmazané, tak ako na povel sa pripojila učiteľka 😂😂😂
Ja som ďakovala Bohu, že som to zmazala včas😂....
~~~
Tak toto bol môj dnešný deň 😂 a čo váš?Ja sa s vami zatiaľ lúčim(nebojte nekončí táto "kniha" 😉) a moja posledná veta je táto↓
„Som neskutočne vďačná Bohu za to, že som v tak šialene dobrej triede... mám vás rada❤️❤️❤️!”
Papaaaaaaaaaaa
YOU ARE READING
지루한...
Randomahojteee...tu budem dávať fotky(alebo hoci čo), ktoré som 'vytvorila' keď som sa nudila😊... takže dúfam, že sa vám to aspoň trošku bude páčiť 💜