HEY!DOCTOR! -Giriş-

12.8K 351 39
                                    

HEY!DOCTOR!

Yazar: Eliz

Amerika'nın güney suları üzerinde dünyanın en gözde şehri;Washington

İnsanların gözdesi olan bir hastane..

Oraya hastane demek ne kadar doğru meçhul?Beş yüz metre ilerisinden geçerken bile iliklerinize kadar hissedeceğiniz para kokusu,hastane kavramı hakkında tüm bildiklerinizi unutturuyor..

Konumuz hastane değil.

Ya da ülkenin burjuva kısmının tedavileri değil.

Koşarak bitiremeyeceğiniz 'hastane bahçesi' ya da asansör ile saniyeler içinde 53.kata ulaşılabilen teknoloji de değil elbette.

Konumuz otopark.

Yani otoparka saniyeler önce park edilmiş kahvenin göz alıcı tonunda ki lamborghini aventador..

İngiltere'den Amerika'nın 43.devlet başkanı George Walker Bush'un basit bir herni ameliyatı için trilyonlar dökülerek ülkeye getirilmiş bir doktor söz konusu..Ki bizim konumuz da bu.

Ah doktor mu?

O alanında zirve yapmış bir isim..

Bizim dilimizde anlatmak gerekirse; paraya para demeyen,renklerle paraları tanıyarak 'banknot' diye hitap eden bir insan.

Kullandığı araba lamborghini aventador gibi bir araba da olsa maksimum dört buçuk gün kullanan bir insan..

Tarihler 2015.12.7 tarihini gösterirken NewYork Times ve BBC de dahil Amerika'nın bütün gazete ve televizyonlarının ortak manşeti;

"Ünlü Çin'li cerrah Mr.Wu ülkenin 43.devlet başkanı Mr.Bush için ABD'lerine ulaştı."

...

Ülkenin sayılı özel kanallarının kameraman ve muhabirleri hariç bahçeye hiç bir Tv ekibi alınmamış olmasına rağmen;Mr.Wu kravat ve gömleği de dahil simsiyah takımı,bunlara eş 'ben pahalıyım' diye bağıran güneş gözlüğü,siyahlığa tezat oluşturan karemelin yoğun kıvamlı saçları ile lamborghini aventadorundan iniş yaptığında kameraların flashları yüzüne çarpsa da Mr.Wu dillere destan asilliği ile hastane binasından giriş yapmıştı.

O binadan girmişti girmesine ama arkasında yılın toplu katliamını bırakmıştı.

Binanın içine; hastane çoktan bugünkü tarihi ameliyat için boşaltılmış olmakla birlikte;baş hekim de dahil hastanenin bütün çalışanları ve ayrıca Mr.Bush'un koruma ve meclis milletvekilleri de Bay.Wu'yu kapıda karşılamış,ilginin ölçülemez derecesini hissettirmişlerdi.

Mr.Wu her ülkede de olduğu gibi prensipleri sebebi ile asistanı dışında hiç kimseyle ameliyat dışında konuşmamıştı.Kendisine dönen kamera ve mikrofonlar şuan en son umursayacağı şey dahi olamazdı.

Ardında bıraktığı protokolde aldırış etmeden kendisine hazırlanmış odaya doğru ilerlerken aklını sadece bir düşünce sarmalıyordu;

Seks,seks ve seks.

Yazarınızdan not var!

Merhabalar.Bir zamanlar 'öpüşme' kısımlarını bile atlayan ben deniz yazarınız Eliz kendi çapında level atladı!Sizlere bol smut içerikli bir hikaye hazırladım!Ayrıca ilk kez KrAy yazıyorum!Umarım destekleriniz benimle olur..

HEY!DOCTOR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin