BÖLÜM 1 [M]

7.5K 300 44
                                    

HEY!DOCTOR!

Yazar: Eliz

BÖLÜM 1

"Lütfen!Yalvarırım dur!Hayır yaklaşma!"

Çıplak bacaklarında hissettiği demir metal boş depoda yankılanan kuru çığlığını daha da acınası yapıyordu.

"Ahhh!Dur lütfen..Lütfen ben..ben sana zarar vermedim ki!Ben hiç bir şey yapmadım ki!Lütfen!Lütfen dur!"

Soğuğun bölük bölük işlediği beton zeminde kaçabileceği bir delik arıyordu çıplak,soğuğa maruz kaldığı için morarmaya yüz tutmuş bedeni.

"Yapma!Söz veriyorum kimseye bir şey anlatmam!Ü-ülke değiştiririm!G-giderim buradan!Söz veriyorum!Y-yeter ki öldürme beni!"

Yazık.
Genç kadının çığlıkları zorla açılan ağzına sokulan etrafı çivilerle kaplı olan sopa tarafından susturulmuştu.

Bu maymunlar cehennemini boylayan ilk fahişe değildi;Mr.Wu'nun cinsel istekleri son bulana kadar elbette son da olmayacaktı..

...

Kırmızıdan yeşile,yeşilden mora,mordan maviye dönen şehrin karanlık ışıklarının ulaşamadığı yer altı dünyası..

Birbirine vuran kadehlerin çıkardığı seslerin arasına kaçan; kahkaha ve inleme sesleri..

Karanlığı parçalara bölen loş ışığın vurduğu asimetrik masada oturan bir doktor..

Evet!Yanlış okumadınız kirle kaplı zevklerin sardığı dünyanın en bilindik müşterisi o!

Amerika,İngiltere ya da Çin..

Neresi olduğu önemli değil; şehrin para kokan her mekanı Mr.Wu'nun en bilindik adresi..

Ardı ardına yuvarlanan içkilerin işlemediği bir beden..

Beden?

O Tanrı tarafından kutsanmış..

Bakire kızların bile bilindik duyguyu tadıp ıslanması yalnızca Mr.Wu'nun vücudunu görmekten geçiyor..

Çıplak olmak zorunda mı?

Elbette hayır.

Rutin olarak giydiği siyah takım elbisesi ve vücudunu saran Diesel siyah gömleği ile dahi bütün hormonlarınızı harekete geçirebilir.
İddia ediyoruz.

Yakışıklı bir genç. 

Zengin olduğunu içki bardağını tutarken bile belli oluyor ve yanında partneri olmadan oturdUğu kadife bir koltuk..

Masasına yaklaşmaya cesaret edemeyen,oturdukları yerden ardı ardına one shotlarını yollayan fahişelerle dolu bir mekan..

Sorun ne mi?

Mr.Wu'nun karanlık ortamında alışagelmişin dışında gelişen bir tutumu var..

Altında cennetin fragmanını izleyen kız ya da erkek..

Hiç fark etmez...

Hiç birisinden o geceden sonra haber alınamıyor..

Tahminler çeşitli yönde; Kimisi Mr.Wu 'nun temiz iş çıkardığını düşünüyor bu da demektir ki penisinin tadına bakan herkesi ortadan kaldırıyor.

Kimisi de Mr.Wu 'nun fahişelerine yaptığı saatlik ücret sabahları bulduğu için onunla birlikte olanlar köşeyi dönüp kendisine yeni bir hayat kurduğundan ortadan kayboluyor.

Tahmin,istek,arzu ve şehvet kaplasa da dört bir yanı..

Malesef Mr.Wu 'nun aradığı edepsiz ve cüretkar birisi yok.

HEY!DOCTOR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin