ISYAN

89 6 12
                                    


Dl erkekleri tatlı sevimli kedicik değiller.

Dl erkekleri ekstrem derecede sadistler.

Dl erkekleri yüz yıllardır yaşayan vampirler. Her türlü duyguyu kontrol ediyorlar. Yani bi nevi tepkisizler. Her şeye tepkisizler. Bazı şeyler haricinde her hangi bir duygu belirtisi göstermezler.

Hepsi de olağanüstü derecede sapıklar.

Ayato ve Subaru yer yer utangaç tavırlar sergileseler de kedicik ponçik agucuk bugucuk değiller.

Reiji , Ruki , Carla , Kanato' nun konuşma şekilleri Japoncanın klasik nazik  daha resmi bir dil kullanmalarına rağmen son derece kaba ve küçümseyici ve küfürbaz konuşuyorlar. Ve sürekli aşağılarlar.

Shuu uyuyan bir panda değil. Shuu sakin (pasif)  bir karakter değil. Sadece her şeyi zahmetli buluyor ve efor harcamaya gerek olmadığını düşünüyor. Shuu uykuda değil transta. Bazense uyuyor. Shuu ailenin en sapığı ve psikopatı. Shuu uykusunda sizi duyar. Shuu nun eğer ters tarafına denk gelirseniz sizi gebertir. Ve Shuu dl ailenin fiziki açısından en güçlüsü. Uyuşuk ve ya beceriksiz değil.

Carla beyefendi gibi olsa da değil. Son derece kaba biri.

Laito sadece sapık "Kyaa sapık" karakteri değil. Animenin ve  oyunun en tehlikeli karakteri. Reiji bile oyunda çoğu kez Laito nun korkunç bir zekası olduğunu ve insanları kolay manipüle edip kullandığını söyledi.

Reiji nin nazik beyefendi konuşmasının ardında sizi gebertme planları yatar.

Kanato sevimli puding tatlı bal çöreği değil sürekli duygu değişimi yaşayan kişilik bozukluğu olan sizi her fırsatta parçalamak isteyen bir karakter.

Kou sevimli nyan nyan neko değil. Sinsi , her şeyde karşılık bekleyen , obur , bencil sadist bir karakter. Istediğini ona vermezseniz sizi öldürmekten geri durmaz.

"KYAAA Ruki çok tatlı , Ah tam bir beyefendi" Hayır değil. Amacı uğruna gözünü kırpmadan sizi öldürür. Sadist ve kişileri aşağılayan biri. Onun istediği gibi biri değilseniz ya da olmazsanız sizi sürekli küçümser.

Yūma sevimli kaslı bahçıvan yumak sugar boy değil. En az Laito kadar sapık her fırsatta köşeye sıkıştırıp oranızı buranızı ellemeyi seven eğer ona istediğini vermezseniz canınızı ciddi anlamda yakıp bundan zevk alabilecek sadist bir karakter.

Carla beyefendi nazik değil. Carla tam bir sadist. Ona itaat etmezseniz sizi zindana zincirleyip ölene kadar işkence edebilecek biri. Fırsatçı ve sinsi.

Shin itaatkar bie kuçu kuçu değil. Shin Carla haricinde kimseye itaat etmez. Yine diğerleri gibi sadist ve tersine giderseniz sizi öldürür. Shin bir hizmetkâr değil aşırı sadist ve hiperaktivite hastası olan bir karakter. Sakin uysal biri değil.

Tabi bu demek olmuyor ki dl erkeklerinin hep kötü huyları var. Hayır her zaman değil. Konu sevmek olunca hepsi sahiplenici oluyor. Nazik oluyor ve tüm vakitlerini sevdiği kişi ile geçiriyorlar. Canınızın yanmasından hoşlanmıyorlar. Kıskanç oluyorlar. Ama tüm bunlara rağmen sadist olmaktam vazgeçmiyorlar.

KISACASI ;

"Dl hakkında bilgim var" diyip karakterlerin içine sıçmayın. Yettiniz amk. Kusura bakmayın biraz söveceğim. Rica ediyorum Dl fanfic yazacaksanız karakterleri maymun etmeyin. Gerekirse oyunu oynayın , bilgi içeren sitelere bakın. Bakınız mesela Twitter sayfaları tumbler sayfaları gibi. Ya da Youtube tan bulabilirseniz bazı ingilizce alt yazısı olan oyun videolarına bakabilirsiniz. Şu karakterlerin içine etmeyin artık. Yazamıyorsanız dl fanfic rica ediyorum watpadd i terk edin. Bu ne ya nereye baksam karakterlerin ağzı yüzü yamulmuş saçma sapan kurgular. Hayır Rejet ' teki Dl nin yapımcıları ve Dl ekibindeki çalışanlar görse intihar eder. O derece kalitesizsiniz.

UMARIM ANLAŞILIR OLMUŞTUR :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Diabolik Lovers Kurgularına EleştiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin